COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

COTY powierza wszystkie swoje marki Hypermedia linked by Isobar

Opublikowany

Polski hub technologiczny Hypermedia - linked by Isobar poszerza współpracę z COTY. Od 2017 Hypermedia będzie odpowiadała za obsługę wszystkich marek COTY na całym świecie.

Hypermedia w 2016 roku podjęła współpracę z COTY i do tej pory odpowiada za web & mobile development oraz maintenance & operations w tym aktualizowanie treści, utrzymanie globalnych serwisów dla dziesięciu marek z portfolio COTY m.in. Wella, Wellaflex, Clairol, VS Colour, Sasoon, Kadus, Nioxin, System Professional, Sebastian Professional.  

W wyniku udanej współpracy, COTY powierzyło Hypermedia - linked by Isobar całe swoje portfolio, do którego należy kilkadziesiąt topowych marek kosmetycznych m.in. Joop, Calvin Klein, Marc Jacobs, ASTOR, Chloe, RIMMEL, Chanson, OPI.

Historia współpracy pomiędzy Hypermedia - linked by Isobar i COTY sięga marca 2016 roku, kiedy wspieraliśmy transfer technologiczny marek kupionych przez COTY – mówi Konrad Dorabialski, client business director w Hypermedia liked by Isobar i dodaje – Rozszerzenie naszego partnerstwa dowodzi, że świadczone przez nas usługi stanowią konkurencję dla graczy na całym świecie. Cieszymy się, że klient zaufał nam w pełni i powierzył nam całe swoje portfolio.

Obsługa ma charakter globalny i dotyczy krajów z Azji, Europy (w tym Polska), Afryki oraz Ameryki.
-Koniec-

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

COTY_powierza_wszystkie_swoje_marki_Hypermedia_linked_by_Isobar_INFORMACJA_PRASOWA.docx

|

Pobierz

Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za realizację aktywacji odpowiada dom mediowy Vizeum.