Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush

Opublikowany

Ruszyła aktywacja konsumencka sieci Plus zachęcająca do rejestracji kart pre-paid Plush. Brand hero marki wraz z wybranymi influencerami odwiedzi cztery polskie miasta. Wizytom towarzyszą aktywacje social media na kanałach Plush i wspierających akcję infuencerów. Za realizację aktywacji odpowiada dom mediowy Vizeum. 

29 listopada ruszyła akcja promująca rejestrację numerów na kartę  Plush. Brand hero marki, misiek Plush, wraz ze znanymi z sieci infuencerami odwiedzi salony Plusa w czterech miastach. W ciągu trwającej dwa tygodnie aktywacji Mamiko, Rojo, Poszukiwacz i Skyen spotkają się w wybranych salonach Plusa ze swoimi fanami. Relacje z poszczególnych miast będą prowadzone z wykorzystaniem Snapchata i Facebook Live.

Dom mediowy Vizeum odpowiada za strategię, planowanie oraz zakup mediów online i offline, a także za dziania reklamowe z zakresu digital i social media dla Polkomtelu i należących do niego marek Plus i Plush oraz Cyfrowego Polsatu i IPLI.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Plush on Tour - infuencerzy zachecają do rejestracji kart w sieci Plush.docx

docx | 40,8 KB

Pobierz
Plush on Tour.png

grafika | 409 KB

Pobierz

JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.