JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday

Opublikowany

Już w najbliższy weekend klienci sieci sklepów JYSK będą mogli spodziewać się świetnych ofert z rabatem do 70%. Pomimo, że Black Friday na świecie obchodzone jest w piątek po Dniu Dziękczynienia, to JYSK postanowił przedłużyć go do końca weekendu. Wydarzeniu towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez dom mediowy Carat Polska.

Czarny piątek (ang. Black Friday) – to pierwszy piątek po Dniu Dziękczynienia w Stanach Zjednoczonych, najczęściej określany początkiem sezonu zakupów przed Bożym Narodzeniem. W ten dzień wiele punktów sprzedaży czynnych jest w dodatkowych godzinach, niekiedy nawet całą dobę, oferując jednodniowe okazje i zniżki. Początkowo w Stanach Zjednoczonych, a w ostatnich latach i na całym świecie jest to często najbardziej dochodowy dzień dla sprzedawców.


JYSK przedłuża Black Friday na cały weekend, żeby ułatwić Klientom zakupy najbardziej wyczekiwanych ofert.


Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w 2013 roku, zainteresowanie Klientów wciąż rośnie. W zaledwie 4 lata nasz obrót z tego jednego dnia wzrósł sześciokrotnie, a Black Friday jest dzisiaj naszym najlepszym sprzedażowo dniem w roku. Również w tym roku spodziewamy się nowego rekordu, chociażby dlatego, że oferty są ważne przez cały weekend - mówi Niels Veien, Executive Vice President of Sales, Marketing and E-Business w JYSK Nordic.

Dla JYSK, Black Friday jest globalnym wydarzeniem mającym miejsce w 19 krajach w Skandynawii, Europie Centralnej i Wschodniej oraz w Chinach, czyli wszędzie tam, gdzie JYSK ma sklepy.

Kampania reklamowa Black Friday obejmuje działania w telewizji oraz w internecie. W listopadzie w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych emitowane będą 30” spoty reklamowe. Kampania online obejmuje różne formaty display na portalach horyzontalnych oraz w mediach społecznościowych. Za strategię, realizację, zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska (grupa Dentsu Aegis Network Polska).


Fakty na temat Black Friday i Cyber Monday w JYSK:

· Tydzień z Black Friday to największy sprzedażowo tydzień roku w JYSK

· Odkąd wprowadziliśmy Black Friday w roku 2013, obrót wzrósł sześciokrotnie

· Oferty Black Friday będą ważne przez cały weekend (czwartek, piątek, sobota i niedziela). Dodatkowi pracownicy będą obsługiwać Klientów w te dni.

· Oferty specjalne dla Klientów JYSK z rabatami do 70% w 18 różnych kategoriach

· Po raz pierwszy na JYSK.pl po weekendzie Black Friday będziemy świętować Cyber Monday ofertą 30% rabatu na produkty dostępne tylko online

· JYSK prowadzi kampanię Black Friday i Cyber Monday w 19 krajach w Skandynawii, Europie Centralnej i Wschodniej oraz Chinach, czyli wszędzie tam, gdzie JYSK ma sklepy.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

JYSK po raz czwarty będzie obchodził Black Friday.docx

docx | 150 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.

RejestracJA – Szymon Majewski i Kuba Jankowski zachęcają do rejestracji w Plusie

Plus rusza z kolejną aktywacją zachęcającą do rejestrowania kart pre-paid w sieci operatora. Za działania komunikacyjne odpowiada, należący do Dentsu Aegis Network Polska, dom mediowy Vizeum.