Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Opublikowany

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.

Marcin w Lubię to – linked by Isobar pracuje od maja 2014 r. Do agencji trafił z VML. Doświadczenie badawcze zdobywał jako project manager w SoTrander oraz SmartNet Research&Solutions. Nagraba ma w portfolio pracę na rzecz klientów takich jak NIVEA („Podwórko NIVEA” – dwa srebrne Effie 2016, Goldenarrow 2016, MIXX Awards 2015), Virgin Mobile („Daj się rozpieścić” – brązowe Effie 2016 w kategorii telecom), ING czy Kompanii Piwowarskiej.

Marcin Nagraba na stanowisku szefa strategii zastąpi Pawła Ostrowskiego, jednego z współzałożycieli agencji, który z końcem listopada żegna się z agencją i będzie realizował własny projekt biznesowy. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie. Jednocześnie chciałbym podziękować Pawłowi – Ostry mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem – mówi Maciej Skrzypczak, managing director Lubię to – linked by Isobar.

Lubię to – linked by Isobar to wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna. Tylko w tym roku została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji r.oku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Marcin Nagraba_Lubię to.jpg

grafika | 6 MB

Pobierz
Marcin-Nagraba-awansuje-na-stanowisko-strategy-group-head-w-Lubię-to-linked-by-Isobar.docx

docx | 55,8 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.

Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 

Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.