Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar
Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansuje na stanowisko strategy group head w Lubię to – linked by Isobar

Marcin Nagraba awansował w strukturach działu strategii należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Lubię to – linked by Isobar. Jako strategy group head pokieruje działem.

Marcin w Lubię to – linked by Isobar pracuje od maja 2014 r. Do agencji trafił z VML. Doświadczenie badawcze zdobywał jako project manager w SoTrander oraz SmartNet Research&Solutions. Nagraba ma w portfolio pracę na rzecz klientów takich jak NIVEA („Podwórko NIVEA” – dwa srebrne Effie 2016, Goldenarrow 2016, MIXX Awards 2015), Virgin Mobile („Daj się rozpieścić” – brązowe Effie 2016 w kategorii telecom), ING czy Kompanii Piwowarskiej.

Marcin Nagraba na stanowisku szefa strategii zastąpi Pawła Ostrowskiego, jednego z współzałożycieli agencji, który z końcem listopada żegna się z agencją i będzie realizował własny projekt biznesowy. - Marcin jest świetnym strategiem. Jego analityczne podejście i umiejętności badawcze przekładają się na koncepcje, które nie tylko są podwaliną wyjątkowych pomysłów kreatywnych, ale przede wszystkim przekładają się na wyniki biznesowe naszych klientów. Jasno pokazał to tegoroczny konkurs Effie. Jednocześnie chciałbym podziękować Pawłowi – Ostry mocno trzymamy za Ciebie kciuki i wiesz że będziemy tęsknić. Jeśli w swój nowy projekt włożysz choć połowę zaangażowania z jakim budowałeś Lubię to, to rynek finansów będzie stał przed Tobą otworem – mówi Maciej Skrzypczak, managing director Lubię to – linked by Isobar.

Lubię to – linked by Isobar to wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna. Tylko w tym roku została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji r.oku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Marcin-Nagraba-awansuje-na-stanowisko-strategy-group-head-w-Lubię-to-linked-by-Isobar.docx

docx | 55,8 KB

Pobierz
Marcin Nagraba_Lubię to.jpg

grafika | 6 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.