Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 

Infulencerzy testują Cyfrowy Polsat GO 

Opublikowany

Ruszyła wspierana przez influencerów akcja marketingowa promująca serwis Cyfrowy Polsat GO z oferty największej polskiej platformy satelitarnej. Swoimi wrażeniami z korzystania z usługi podzielą się: Pani Ekscelencja, Robert Nawrowski oraz LukasTV. Za realizację projektu odpowiada należący do Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum.

Blogerka modowa Pani Ekscelencja, youtuber technologiczny Robert Nawrowski oraz prankster prowadzący kanał LukasTV otrzymali dostęp do mobilnego serwisu platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat. Będą go testować zgodnie ze specyfiką prowadzonych przez siebie profili, a wrażeniami z korzystania z usługi będą się dzielić w swoich kanałach w social mediach. Zaangażowani w projekt influencerzy skupią się na szerokiej ofercie programowej serwisu Cyfrowy Polsat GO, a także mobilności i wygodzie korzystania z usługi.

Dzięki aplikacji Cyfrowy Polsat GO abonenci telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie mają mobilny dostęp do ponad 80 kanałów online oraz bogatej biblioteki treści na życzenie, np. filmów, seriali, wydarzeń sportowych, programów informacyjnych, edukacyjnych, dokumentalnych, rozrywkowych czy dla dzieci. Liczba kanałów dostępnych online zależy od posiadanego pakietu telewizyjnego. Odtwarzanie materiałów, po aktywacji usługi ON THE GO, jest możliwe na 3 urządzeniach mobilnych jednocześnie.

Kampanię realizuje dom mediowy Vizeum Polska, który od grudnia 2015 r. odpowiada za wsparcie mediowe Grupy Cyfrowy Polsat

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

materiał graficzny.png

grafika | 556 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Chcesz pracować w reklamie? Aplikuj do programu Dentsu Innovation Camp

Ruszyła kolejna edycja Dentsu Innovation Camp – programu stażowego, który pozwala studentom i absolwentom na postawienie pierwszych kroków w świecie reklamy. W tym roku studenci zainteresowani pracą w reklamie będą mogli odbyć 6-miesięczne staże w działach strategii, client service oraz w zespołach odpowiedzialnych za planowanie i zakup mediów. Termin zgłoszeń do projektu upływa 29 czerwca br. 
Las w mieście. ŠKODA z niestandardową akcją wizerunkową na Placu Bankowym w Warszawie

Od 17 do 25 czerwca na Placu Bankowym w Warszawie ŠKODA Polska przeprowadza niestandardową akcję. Na jednym ze stołecznych placów posadziła las i zorganizowała strefę relaksu dla mieszkańców. Za wsparcie aktywacji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. 
Škoda sadzi las na Placu Bankowym

Nasze życie codzienne stało się coraz bardziej miejskie i zależne od technologii. Istnieje więc ryzyko, że z czasem zatracimy powiązanie z otaczającym nas światem natury. Stawką nie jest jedynie kontakt z naturą, ale również z drugim człowiekiem, z przyjaciółmi i rodziną. Podczas długiego weekendu startuje projekt „Las w mieście”. Škoda, we współpracy ze stołecznym ZDM, zasadzi na Placu Bankowym prawdziwy las i stworzy miejską strefę relaksu.
Spółki Dentsu Aegis Network Polska wspierają mediowo nowy smak Tic Tac

Koordynowany przez Vizeum Polska zintegrowany zespół złożony z ekspertów pracujących w ramach należących do Dentsu Aegis Network Polska agencji Vizeum, Isobar, Posterscope oraz iProspect odpowiada za przygotowanie kreacji na wszystkie kanały oraz strategię mediową wsparcia wprowadzenia na rynek Tic Tac ® MIXERS.

Trendy: Co czeka rynek OOH w 2017 roku? Raport Posterscope

Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reguł, zaleceń i odniesień zostanie poddanych weryfikacji. Według globalnego raportu Posterscope ewolucja ta dokona się w trzech aspektach...