Blogerka modowa Pani Ekscelencja, youtuber technologiczny Robert Nawrowski oraz prankster prowadzący kanał LukasTV otrzymali dostęp do mobilnego serwisu platformy satelitarnej Cyfrowy Polsat. Będą go testować zgodnie ze specyfiką prowadzonych przez siebie profili, a wrażeniami z korzystania z usługi będą się dzielić w swoich kanałach w social mediach. Zaangażowani w projekt influencerzy skupią się na szerokiej ofercie programowej serwisu Cyfrowy Polsat GO, a także mobilności i wygodzie korzystania z usługi.

Dzięki aplikacji Cyfrowy Polsat GO abonenci telewizji satelitarnej w Cyfrowym Polsacie mają mobilny dostęp do ponad 80 kanałów online oraz bogatej biblioteki treści na życzenie, np. filmów, seriali, wydarzeń sportowych, programów informacyjnych, edukacyjnych, dokumentalnych, rozrywkowych czy dla dzieci. Liczba kanałów dostępnych online zależy od posiadanego pakietu telewizyjnego. Odtwarzanie materiałów, po aktywacji usługi ON THE GO, jest możliwe na 3 urządzeniach mobilnych jednocześnie.

Kampanię realizuje dom mediowy Vizeum Polska, który od grudnia 2015 r. odpowiada za wsparcie mediowe Grupy Cyfrowy Polsat

Monika Witoń

PR Manager

Dentsu Aegis Network Poland

monika.witon@dentsuaegis.com

00 48 734 172 721

Trendy: Co czeka rynek OOH w 2017 roku? Raport Posterscope

Rynek OOH stoi u progu zmian w zakresie sposobów jej planowania, zakupu oraz interakcji z ludźmi. Połączenie wszystkich tych składników w jedną całość wprowadza OOH w nieznaną i w znacznym stopniu niezbadaną rzeczywistość – to zaś oznacza, że wiele istniejących dotąd reguł, zaleceń i odniesień zostanie poddanych weryfikacji. Według globalnego raportu Posterscope ewolucja ta dokona się w trzech aspektach...