Krzysztof Andrzejczak obejmuje regionalną rolę w sieci Isobar 

Krzysztof Andrzejczak obejmuje regionalną rolę w sieci Isobar 

Opublikowany

Monika Bierwagen będzie pełnić rolę Managing Director/President Isobar Poland. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.

Dotychczasowy Managing Director/President Isobar Poland oraz Managing Director Hypermedia linked by Isobar, Krzysztof Andrzejczak od 1 stycznia 2015 roku obejmuje rolę doradcy zarządu grupy Dentsu Aegis Network Polska odpowiedzialnego za inicjatywy startupowe oraz procesy akwizycyjne w ramach zespołu Mergers&Aquisition w Dentsu Aegis Network w regionie Nordics, Central & Eastern Europe. Jego obecne stanowisko dyrektora zarządzającego marek Isobar oraz Hypermedia zostanie podzielone. 

Stanowisko President oraz dyrektor zarządzający agencji Isobar zostanie powierzone Monice Bierwagen. Agata Szeliga-Staszkiewicz obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego marką technologiczną Hypermedia linked by Isobar.

Monika Bierwagen ma 16-letnie doświadczenie w branży reklamowej. Ostatnio piastowała rolę SVP oraz dyrektora zarządzającego Grey Group Poland, gdzie główną rolą Moniki Bierwagen była współpraca z największym klientem agencji - Procter&Gamble - w regionie Europy Centralnej, a także prowadzenie projektów regionalnych, działanie w strukturach WPP, reprezentacja Grey w programie Polskie Nadzieje Olimpijskie. Współpracowała również z takimi klientami międzynarodowymi jak: GlaxoSmithKline, Nokia, Fortis, Chevrolet, Kropla Beskidu czy lokalnymi, jak: IKEA, Plus GSM. Do sukcesów Moniki Bierwagen należy dołączyć wygranie m.in. przetargów KGHM czy IKEA.

Agata Szeliga-Staszkiewicz swoje doświadczenie z rynkiem IT budowała przede wszystkim w spółce Acxiom Polska, w której do końca 2013 roku piastowała rolę Country Managera. Wcześniej pracowała w Call Center Poland, zarządzając oddziałem Multilingual BPO oraz w Procter&Gamble jako m.in. Media and Direct Marketing Manager. 

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Eastern Europe, tak komentuje zmiany w Isobar i Hypermedia - Naszym celem jest jeszcze lepsze rozumienie Klientów, aby efektywnie odpowiadać na wyzwania biznesowe, które przed nimi stoją. Budujemy marki poprzez konsekwentne wdrażanie w życie wizji „innovating the way brands are built”. Jestem przekonany, że Monika ze swoim doświadczeniem menadżerskim będzie liderem, który efektywnie pokieruje fantastycznym zespołem ludzi pracujących w Isobar. Wizja „ideas without limits” zostanie przez nią przybliżona szerokiej grupie potencjalnych Klientów. Wspólnie chcemy, żeby agencja reklamowa Isobar miała jedną z najwyższych rozpoznawalności na rynku. 

Agata przejmuje rolę repozycjonowania marki Hypermedia, będącej częścią Isobar. Będzie budowała twarde kompetencje IT i rozwijała hub technologiczny Hypermedia dla regionu EMEA oraz bezpośrednich międzynarodowych Klientów Agencji. Hypermedia jest unikatową spółką nie tylko na skalę Polski, ale też Europy, ze względu na jej funkcjonowanie w ramach agencji reklamowej. To nas wyróżnia na rynku i co istotne gwarantuje sprawne działanie modelu operacyjnego i budowanie przewagi dla marek Carat, Vizeum, Posterscope czy iProspect, będących częścią grupy Dentsu Aegis Network w Polsce.

Krzysztof, dzięki unikalnemu doświadczeniu, łączy w sobie wiedzę świata technologii i kreacji. Uczestniczył w procesie akwizycji spółki Hypermedia, a także brał aktywny udział w akwizycjach w Polsce i Europie. To doświadczenie istotnie wzmocni nasze stałe dążenie do poszukiwania strategicznie ważnych prospektów akwizycyjnych i partnerstw, tak w Polsce jak i w całym regionie EMEA. 

Cieszę się, że do zespołu zarządzającego dołączą liderki pełne energii, ambitne, nie bojące się wyzwań, które rozumieją nasz model operacyjny. Jestem przekonany, że będą blisko zespołów oraz wyznaczą nową jakość w definicji partnera i konsultanta biznesowego w relacji z Klientami. 

Unikalny model operacyjny, w którym obsługujemy Klientów, pozwala im na uzyskanie realnej przewagi nad konkurencją. Tworzymy rozwiązania pracując na styku kreacji, mediów i technologii, jako wspólnych części ekosystemu komunikacji. Od ponad 3 lat konsekwentnie rozwijamy nasz biznes w oparciu o wspólny P&L i zintegrowane działanie spółek bazując na przewadze rynkowej w obszarze digital, innowacji i technologii. Kolejnym wyzwaniem jest przeniesienie modelu best practice i rozwój regionu Eastern Europe.

-koniec- 

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działa w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 23 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Hypermedia_linked_by_Isobar.png

grafika | 30,6 KB

Pobierz
Krzysztof_Andrzejczak_obejmuje_regionaln__rol__w_sieci_Isobar_02_12_2014.docx

docx | 658 KB

Pobierz
Agata_Szeliga_Staszkiewicz.jpg

grafika | 20,7 KB

Pobierz
Isobar_Poland.png

grafika | 3,63 KB

Pobierz
Krzysztof_Andrzejczak.JPG

grafika | 379 KB

Pobierz
Monika_Bierwagen.jpg

grafika | 7,18 MB

Pobierz
Dentsu_Aegis_Network_Polska.jpg

grafika | 60,8 KB

Pobierz

Monika Szot na stanowisku Media Partnership & Content Manager w Amplifi Polska

Do spółki Amplifi Polska, działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska, na stanowisko Media Partnership & Content Manager dołączyła Monika Szot.