Relacja: MIXX Awards & Conference

Relacja: MIXX Awards & Conference

Opublikowany

Podczas części konferencyjnej Isobar Poland oraz Lubię to - linked by Isobar wraz z Carat Polska i Posterscope Poland prezentowały case study projektów zrealizowanych dla Play, Total, ING Bank Śląski, Media Markt Polska oraz adidas i Sizeer.
Na wieczornej gali Isobar Polska odebrał srebro w kategorii "Online marketing with infuencers" za projekt #PlayTidal. W tej samej kategorii brązową statuetkę odebrały Carat, Lubię to - linked by Isobar oraz Posterscope.

Jury doceniło projekt "Tubular UnCover" realizowany dla adidas i Sizzer. W kategorii B2B, za projekt "Team Total", brązową statuetkę odebrały wspólnie Vizeum i Isobar. Jury kategorii branded content srebrem nagrodziło kampanię "MM DOS", którą Lubię to zrealizowało dla Media Markt. Ta sama agencja zdobyła srebrną statuetkę w kategorii product launch za projekt "Moje ING".

Zapraszamy do zapoznania się z wybranymi case study:

Udostępnij

Powiązane artykuły
Witam w pierwszym wydaniu Magazynu Dentsu Aegis Network Polska!

Naszą ambicją jest stworzenie miejsca, gdzie będą mogli Państwo znaleźć informacje na temat najnowszych trendów oraz zapoznać się z inspirującymi case studies z całego świata, które łączą strategię, kreację, technologię i data. 
Milion powodów, aby wciąż oglądać finał Ligii Super Bowl

Tym razem po raz 51 z wielkimi zapowiedziami odbył się w niedzielną noc finał 51 Ligi SuperBowl. Obejrzałem jak zawsze chętnie (od blisko 20 lat) śledzę z roku na rok reklamowy i mediowy show, a mniej samą sportową walkę (jeśli akurat jest na boisku – bo szczerze - to ta odmiana futbolu mnie nigdy nie wciągnęła). 
Wywiad: Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy

Jeżeli domy mediowe chcą przetrwać w świecie cyfrowej reklamy i komunikacji nastawionej na efekt to muszą się zmienić, uważa Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający Carat Polska. - Dla media plannerów, tak jak rozumiemy ich dzisiaj, za parę lat nie będzie pracy - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl
Trendy: Boty w komunikacji B2C

W kwietniu 2016 roku Facebook ogłosił na corocznej konferencji f8 udostępnienie developerom (a co za tym idzie, firmom) możliwości tworzenia botów obsługowych działających w ramach Facebook Messengera. Decyzja ta była poprzedzona wieloma miesiącami (jeśli nie latami) przygotowań po stronie serwisu – Messenger od dłuższego czasu był rozwijany jako samodzielny produkt niezależny od skrzynek Wiadomości w profilach użytkowników oraz na stronach firmowych, który w dniu konferencji mógł poszczycić się 900 mln użytkowników na całym świecie, a obecnie przekroczył już liczbę 1 mld.

Pierścionki, ciepłe skarpety i pluszaki – świąteczne hity na instagramie

Grudzień to miesiąc, w którym z sklepowych półek znikają zabawki, biżuteria, kosmetyki i książki by zapakowane w kolorowe papiery i pudełka trafić pod choinkę. Eksperci Dentsu Aegis Network przyjrzeli się prezentom jakie polscy instagramowicze zamieścili na swoich profilach i oznaczyli hashtagiem #prezent w okresie świątecznym.