Monika Szot na stanowisku Media Partnership & Content Manager w Amplifi Polska

Monika Szot na stanowisku Media Partnership & Content Manager w Amplifi Polska

Opublikowany

Do spółki Amplifi Polska, działającej w ramach Dentsu Aegis Network Polska, na stanowisko Media Partnership & Content Manager dołączyła Monika Szot.

Monika Szot dołączyła do zespołu Amplifi Polska do nowo powstałego działu Media Partnerships & Content. Do zakresu jej obowiązków będzie należało nawiązywanie i rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym, współpraca w zakresie contentu oraz realizacja projektów specjalnych dla Klientów grupy Dentsu Aegis Network. Bezpośrednim przełożonym Moniki będzie Arkadiusz Szulc, Managing Director w Amplifi. 

Monika ma 16 letnie doświadczenie w mediach. Od 1998 była związana z domem mediowym ZenithOptimedia, od stanowiska Planera po Media Managera. Przez ostatnie 3 lata pełniąc funkcję Strategic Partnership Managera. Podczas swojej pracy miała okazję realizować projekty dla takich klientów i marek jak: British American Tobacco, Bank Millennium, PLL LOT, TVP S.A., Electrolux, Netia, L’Oreal Polska, PGE Polska Grupa Energetyczna. 

Monika jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, ukończyła również studia podyplomowe na tej uczelni – marketing internetowy. 

Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami.    

-koniec-  
 
O Amplifi Polska:
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami. Amplifi w Polsce funkcjonuje w ramach czterech strategicznych obszarów. Są to Investment, w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, Programmatic buying / Data Management realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), Media Partnerships & Content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także Research & Analysis czyli badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Amplifi_3D_Logo.JPG

grafika | 271 KB

Pobierz
Monika_Szot_na_stanowisku_Media_Partnership___Content_Manager_w_Amplifi_Polska.docx

docx | 128 KB

Pobierz
Monika_Szot.JPG

grafika | 60,5 KB

Pobierz

Hypermedia odświeża swój cyfrowy wizerunek

W luteym zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - HUB-em technologicznym świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej dla międzynarodowych klientów, w tym wewnętrznych klientów korporacyjnych Dentsu Aegis Network. Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny www.