Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”
Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Marka Pilsner Urquell ruszyła z kampanią „Wzór Piwnego Smaku”

Jej głównym elementem jest seria trzech filmów, w których o kultowym czeskim piwie, dystrybuowanym w Polsce przez Kompanię Piwowarską, opowiadają: prawdziwy barman, piwoznawca oraz miłośnik Pilsnera Urquella. Filmy podkreślają kluczowe atrybuty marki: autentyczność, rzemiosło, pasję, szacunek do tradycji oraz bezkompromisowość.

Kampania będzie komunikowana za pomocą mediów społecznościowych. Filmy będą publikowane na profilu marki na Facebooku oraz na stronie www.pilsner.pl. Kampanię będą również wspierać działania digital prowadzone na portalach horyzontalnych oraz w serwisach VOD (m.in. Gazeta.pl, WP.pl, Onet.pl)

W ramach kampanii powstała również specjalna sekcja w serwisie Gazeta.pl dostępna pod adresem: http://wzorsmaku.gazeta.pl. Działania online wspiera kampania prasowa w Logo i Dużym Formacie.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. Spoty wyprodukował Dynamo Film. Za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Załączniki

Pobierz wszystkie

grafika_1.JPG

grafika | 373 KB

Pobierz
Materiał graficzny_2.JPG

grafika | 429 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.