Hypermedia odświeża swój cyfrowy wizerunek

Hypermedia odświeża swój cyfrowy wizerunek

Opublikowany

W luteym zakończył się rozdział specjalizacji biznesowej pomiędzy agencją reklamową Isobar Polska i Hypermedia - HUB-em technologicznym świadczącym usługi w zakresie rozwoju i utrzymania zaplecza dla zintegrowanej komunikacji marketingowej dla międzynarodowych klientów, w tym wewnętrznych klientów korporacyjnych Dentsu Aegis Network. Zwieńczeniem procesu jest uruchomienie odświeżonej witryny www.

Proces rozdziału specjalizacji biznesowej rozpoczął się w styczniu 2014 roku, kiedy to w wyniku akwizycji grupa Socializer stała się częścią agencji Isobar Polska (wcześniej Hypermedia Isobar). W wyniku restrukturyzacji w Isobar Polska wydzielono trzy departamenty: kreatywny, technologiczny i produkcyjny, oraz mediów społecznościowych. Równolegle wydzielono dwie submarki, które otrzymały ten sam znacznik w nazwie: ,,linked by Isobar’’: Hypermedia oraz Lubię to.  

Na początku 2015 roku Agata Szeliga-Staszkiewicz przejęła zarządzanie częścią technologiczną – dziś spółką Hypermedia. Kierujący dotychczas Hypermedia Isobar, Krzysztof Andrzejczak zajmuje się obecnie w holdingu Dentsu Aegis Network Polska startupami i akwizycjami. Agata Szeliga będzie wzmacniała kompetencje w obszarze nowoczesnych, zintegrowanych rozwiązań informatycznych dla wielokanałowej komunikacji i e-commerce oraz rozwijała hub technologiczny dla Dentsu Aegis Network w regionie EMEA, a także dla bezpośrednich klientów agencji na całym świecie.

Zakończenie procesu rozdziału specjalizacji biznesowej wiąże się także z odświeżeniem obecności Hypermedia w Internecie. Od lutego pod adresem https://www.hypermedia.pl/ dostępna jest nowa strona www. Nowy cyfrowy wizerunek to nie tylko całkowicie zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim ulepszona struktura, dzięki której dostęp do informacji o produktach i usługach jest szybszy, a zawartość pełniejsza. Projekt strony to doskonała okazja do lepszego zaprezentowania produktów i usług, oraz dynamiki panującej w organizacji.

Wierzymy, że wraz z nowym wyglądem strona przynosi także nową jakość poprzez przystępny i przejrzysty dostęp do informacji o naszej ofercie oraz kompetencjach. Mamy teraz dodatkową okazję, aby podkreślić najbliższe nam wartości, którymi się kierujemy się na co dzień: innowacyjność, zorientowanie na klienta oraz dążenie do ciągłego rozwoju kompetencji w obszarze technologii cyfrowych. – Komentuje Agata Szeliga-Staszkiewicz, Managing Director w Hypermedia.

Planując architekturę rozwiązań IT do komunikacji marketingowej największy nacisk trzeba położyć na wybór CMS – systemu zarządzania treścią. System nie tylko musi zaspokajać obecne potrzeby organizacyjne, ale także posiadać skalowalną i modułową architekturę, która umożliwi szybki rozwój i dostosowanie do zmieniających się potrzeb. Bardzo ważny jest też intuicyjny interfejs i rozbudowana funkcjonalność w prowadzaniu personalizowanej komunikacji przez wszystkie kanały dostępu.

Posiadając ogromny wachlarz doświadczeń z najróżniejszymi rozwiązaniami CMS, bez wahania wybraliśmy Sitecore jako strategicznego partnera. Nowa strona Hypermedia, wykorzystuje najbardziej zaawansowaną - technologicznie i funkcjonalnie - platformę do komunikacji, która od pięciu lat uznawana jest przez Gartnera jako lider kategorii WCMS. – Komentuje Andrzej Hoppe, Dyrektor Technologii w Hypermedia - Rozwiązanie Sitecore® Experience Platform™ 8 stało się sercem architektury całej platformy do komunikacji z klientem, pozwalając na na zaawansowany poziom zarządzania treścią i interakcji z użytkownikiem - i to już 50 dni po premierze Sitecore 8. Baza danych - Sitecore Experience Database, która jest integralną częścią platformy, umożliwia działowi marketingu zrozumienie zachowań klientów i przeprowadzenie personalizowanej komunikacji bez angażowania działu IT.

Warto dodać, że w styczniu bieżącego roku projekt zrealizowany przez Hypermedia dla grupy Sanitec zdobył nagrodę w kategorii „Best System Integration” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. Nagrodzona realizacja to projekt obejmujący zaprojektowanie i wdrożenie serwisów 10 marek wchodzących w skład grupy Sanitec na 18 europejskich rynkach w oparciu o Sitecore.  

-koniec-

O Hypermedia linked by Isobar: 
Hypermedia łączy kompetencje marketingowe z dogłębną znajomością technologii wspierającej komunikację oraz sprzedaż marek naszych Klientów. Software house Hypermedia będąca na rynku od 1996 roku oferuje usługi i serwis, ze szczególnym uwzględnieniem: web oraz mobile developmentu, architektury informacji, doradztwa strategiczngo, kreacji i badań. Wieloletnia realizacja produkcji digitalowych dla globalnych marek m.in. P&G, Kellogg’s, dogłębna znajomość potrzeb konsumenckich (doświadczenie oraz badania rynkowe) oraz umiejętność integracji technologii, z działaniami marketingowymi, sprzedażowymi oraz CRM pozwala dostarczać klientom doskonałej jakości usług, tworząc skuteczne rozwiązania oparte o narzędzia internetowe, które pomagają osiągać przewagę konkurencyjną.

O Dentsu Aegis Network Polska:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.com

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Hypermedia_linked_by_Isobar_od_wie_a_sw_j_cyfrowy_wizerunek.docx

docx | 87,8 KB

Pobierz
KeyVisual1.png

grafika | 678 KB

Pobierz
KeyVisual2.png

grafika | 622 KB

Pobierz

Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.