Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

Adidas wprowadza na rynek model UltraBoost X eventem w przestrzeni adidas Warsaw Runners

Opublikowany

8 lutego odbył się event wprowadzający na polski rynek nowy model butów do biegania adidas. Event launchujący przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X miał miejsce w przestrzeni adidas Warsaw Runners na warszawskim Solcu. 

Podczas eventu odbył się pokaz mody sportowej podczas którego w rolę modelek wcieliły się trenerki adidas Warsaw Runners, które prezentowy nowy model obuwia oraz nową kolekcję ubrać z linii adidas women. Każda z trenerek prezentowała jedną z cech jakie prezentuje nowy model obuwia biegowego: energię, prędkość, lekkość oraz styl. Na spotkaniu nie zabrakło również ambasadorek adidas w Polsce. Uczestnicy eventu mogli spotkać na nim m.in. Ewę Chodakowską czy Jessicę Mercedes.

Uczestnicy eventu mieli możliwość wejść w interakcję z produktem poprzez dedykowane rozwiązania technologiczne przygotowane poprzez Posterscope Polska, a także oprawę świetlną.
Przeznaczony dla kobiet model UltraBoost X posiada miękką cholewkę Primeknit, która naturalnie dopasowuje się do zmieniającego się w tracie ruchu kształtu kobiecej stopy. Dynamikę biegu wspiera podeszwa środkowa zbudowana z pianki BOOST™. BOOST™ to a technologia adidas, która zapewnia miękką i sprężystą amortyzację, a zarazem największy zwrot energii ze wszystkich materiałów używanych do tworzenia butów biegowych. Doskonale sprawdza się w każdych warunkach pogodowych (zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach) i jest niebywale trwała, zachowując swoje właściwości nawet po 1500 km. But wyposażony jest także w charakterystyczny, dynamiczny łuk.

Unikalna konstrukcja zrobiona z rozciągliwej siatki, zapewnia dodatkowe wsparcie na podbiciu stopy. Struktura materiału w obszarze palców zapewnia lepszą wentylację, co przekłada się na komfort biegu.

Za zorganizowanie eventu odpowiadał Posterscope Polska oraz agencja Tailor Made PR.
making of Adidas Runners2.2.00_00_37_16.Still009.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_30_09.Still007.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_20_21.Still003.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_35_03.Still008.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_25_14.Still005.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_22_02.Still004.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_28_03.Still006.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_18_09.Still002.jpgmaking of Adidas Runners2.2.00_00_23_01.Still010.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

2.jpg

grafika | 1,17 MB

Pobierz
1.jpg

grafika | 670 KB

Pobierz
5.jpg

grafika | 586 KB

Pobierz
3.jpg

grafika | 558 KB

Pobierz
7.jpg

grafika | 525 KB

Pobierz
8.jpg

grafika | 480 KB

Pobierz
6.jpg

grafika | 435 KB

Pobierz
9.jpg

grafika | 230 KB

Pobierz
4.jpg

grafika | 257 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott

Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott
. Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To aromatyczna kompozycja smaków zawi