Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott

Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott

Rozgrzej się w zimowe dni z Belriso Hot. Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott

Zott Polska wprowadza na rynek nowość, nowy wariant deserów z rodziny Belriso, Belriso Hot. To aromatyczna kompozycja smaków zawierająca ryż i mleko, przeznaczona do zjedzenia na ciepło.

Belriso Hot to aromatyczny deser przeznaczony do podgrzania. Nowe Belriso Hot jest dostępne w dwóch wariantach smakowych: cynamon i pieczone jabłko. Wprowadzenie nowej linii produktowej wspierane jest silną kampanią reklamową w social media, działaniami reklamowymi wykorzystującymi Facebooka oraz sieć reklamową Google, a także w punktach sprzedaży. Z tej okazji Belriso Hot zachęca do wzięcia udziału w konkursie na stronie internetowej www.belriso.pl. Wystarczy kupić 4 dowolne smaki Belriso Hot, zachować paragon, wejść na stronę www i odpowiedzieć na pytanie „Lubię Belriso bo…”? Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska, a za organizację i obsługę konkursu agencja Lubię To - linked by Isobar. Konkurs i działania reklamowe trwają do 6 marca.  

Copy as a Plain Text

Share

Attachments

Download All

03122016_Lubię to – linked by Isobar i Carat Polska wspierają wejście na rynek nowego deseru firmy Zott.docx

docx | 57.8 KB

Download
Berliso_Hot.jpg

image | 111 KB

Download

Zakochani influencerzy śpiewająco promują TIDAL w Play

Po raz kolejny Play promuje aplikację muzyczną TIDAL, dostępną za darmo dla swoich klientów. Konkurs trwa do 20 lutego.