Zakochani influencerzy śpiewająco promują TIDAL w Play
Zakochani influencerzy śpiewająco promują TIDAL w Play

Zakochani influencerzy śpiewająco promują TIDAL w Play

Opublikowany

Po raz kolejny Play promuje aplikację muzyczną TIDAL, dostępną za darmo dla swoich klientów. Konkurs trwa do 20 lutego.

W walentynkowy konkurs zaangażowały się trzy pary znanych internetowych infuencerów: Maffashion i Czarek Jóźwik (Abstrachuje), Martin Stankiewicz i Laura Nadolska (LoJournal) , a także Hejłobuzy czyli Karolina Gołębiowska (Stylizacje.TV) i Darek Gutkowski (DGSHOWTV). Każda z par stworzyła w aplikacji TIDAL własną playlistę, na której umieściła swoje ulubione utwory. Na podstawie głosów internautów wybrane zostały piosenki, które pary wykonały w walentynki. Wszystkie klipy dostępne są na stronie http://tidaloveduety.pl/. W finałowym etapie konkursu internauci głosują na najlepsze ich zdaniem wykonanie i walczą o bilety na koncert Rihanny, smartfony czy kolację ze zwycięską parą influencerów. Głosowanie trwa do 20 lutego. Za koncept kreatywny i przeprowadzenie aktywacji odpowiada agencja Isobar Polska.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

17022016_Zakochani influencerzy śpiewająco promują TIDAL w Play.docx

docx | 46,3 KB

Pobierz
TIDAL_grafika.png

grafika | 910 KB

Pobierz

Robert Kubicki i Łukasz Żuławski dołączają do działu kreacji Isobar Polska

Do kierowanego przez Yuriego Drabenta działu kreacji Isobar Polska dołączyli Łukasz Żuławski i Robert Kubicki. Kubicki objął stanowisko senior copywritera, a Łukasz Żuławski senior art directora. Do Isobaru team kreatywny przeszedł z Leo Burnett.