Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska

Opublikowany

Do zespołu kreatywnego Isobar Polska dołączyła Agata Palmowska. Będzie pracowała na stanowisku senior copywritera. Wesprze team prowadzony przez Macieja Dutkowskiego.

Agata w branży reklamowej pracuje od 2009 r. Karierę zawodową rozpoczęła w agencji Artegence. Następnie doświadczenie zdobywała w Publicis Warsaw i K2. Do Isobar Polska przeszła z Cheil. Za kampanię “Smutny Abutobus” realizowaną na zlecenie działającego przy MSW Centalnego Ośrodka Informatyki Agata otrzymała szereg nagród w konkursach reklamowych. Ma na koncie statuetki w takich konkursach jak Effie, KTR czy MIXX Awards. Kampania zdobyła również trzy nominacje w Cannes Lions. Palmowska w portfolio ma realizację projektów dla Coca-Cola (Cappy, Coca-Cola, Coca-Cola Zero, Fanta, Kropla Beskidu, Nestea, Sprite), Filmweb, Flügger, Hochland, IKEA, Kompania Piwowarska (Lech), LG, L'Oreal Paris, Samsung, Microsoft, Orlen, PKO BP, Play, PZU, Renault, Toyota Bank, Unilever (Knorr), VIVA czy Volkswagen.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Agata Palmowska_Isobar Polska.png

grafika | 20,8 MB

Pobierz
07032016_Agata Palmowska wzmacnia dział kreacji Isobar Polska.docx

docx | 46,6 KB

Pobierz

NIVEA uruchamia kanał na Instagramie

Marka NIVEA poszerza swoją obecność w mediach społecznościowych. Od kilku lat marka aktywnie wykorzystuje Facebook oraz YouTube. Teraz będzie również obecna na Instagramie. Za strategię i działania marki w tym zakresie odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.