Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m² do wynajęcia

Już 12 listopada, podczas stylizowanego na amerykański bal absolwencki wydarzenia, moda spotka się z technologią. Dziewczyny z Local Heroes zaprezentują swoją nową kolekcję. Zainspirowane technologią projekty powstały we współpracy z marką Huawei.

Local Heroes Prom powered by Huawei odbędzie się w nowej siedzibie kultowego 1500m² do wynajęcia. Klub przeniósł się z warszawskiego Powiśla do samego centrum Warszawy. Od tej pory muzyczne imprezy będą odbywać się w budynku dawnego liceum im. Klementyny Hoffmanowej, które mieści się przy ul. Emilii Plater 29.
Local Heroes Prom powered by Huawei.jpg
Podczas pierwszej imprezy w nowej miejscówce Local Heroes wspólnie z Huawei zamieni przestrzeń w amerykańską szkołę średnią. Inspirowane światłem i technologią nowe projekty duetu, którego ubrania nosi m.in. Justin Bieber, będą prezentowane przez tancerki. Uczestników rozgrzeją najlepsi DJe znad Wisły, a gwiazdą wieczoru jest DENA, gwiazda brytyjskiej sceny klubowej.

Zobacz jak powstawała nowa kolekcja: https://www.youtube.com/watch?v=GZkYzt9i_LE  

Kulminacyjnym punktem imprezy będzie zbudowanie ogromnego, wirtualnego serca w kolorach tęczy. Użytkownicy Twittera i Instagrama za pomocą hashtagów #Huawei #LocalHeroes zbudują na wielkim ekranie animowaną kompozycję. Dodając hashtag z angielską nazwę jednej z siedmiu barw tęczy, mogą sterować kolorem swojej części projektu.

Organizatorzy przygotowali dla uczestników imprezy szereg atrakcji, dzięki którym wydarzenie zostanie na długo w pamięci. Dla odwiedzających przygotowano specjalny pokój do malowania światłem. Wykorzystując funkcje smartfona Huawei P8, uczestnicy imprezy będą mogli zabrać ze sobą pamiątkowe zdjęcia z imprezy. Za pomocą telefonu utrwalone zostaną na nich świetlne impresje, którym bliżej do sztuki współczesnej, niż fotek z imprezy. Na uczestników Local Heroes Prom powered by Huawei czekają również GIF-budka i najlepsze warszawskie food trucki.

Sponsorem i partnerem technologicznym imprezy jest marka Huawei. Partnerem wydarzenia jest Somersby oraz klub 1500m² do wynajęcia. Patronat medialny nad imprezą objęli: Glamour, KMAG Magazyn, Glamour.pl, Radio Eska, Plejada oraz Onet.pl.  



Załączniki

Pobierz wszystkie

Local Heroes prezentują nową kolekcję na epickiej imprezie w nowym 1500m2 do wynajęcia (2).docx

docx | 964 KB

Pobierz
Local Heroes Prom powered by Huawei.jpg

grafika | 221 KB

Pobierz
Local Heroes Prom powered by Huawei_16_9.jpg

grafika | 186 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.