Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska

Opublikowany

Do działu strategii należącej do Dentsu Aegis Netowrk Polska agencji Isobar dołączyła Agnieszka Gozdek. Jako Brand Strategy Director będzie zajmowała się tworzeniem strategii marek, marketingowych i zintegrowanej komunikacji dla lokalnych i regionalnych klientów agencji. 

Gozdek będzie wspierać zespół strategiczny Isobar Polska.

- Dołączenie do zespołu tak wszechstronnego stratega jakim jest Agnieszka niezwykle mnie cieszy. Od kilku lat sukcesywnie rozwijamy nasze kompetencje strategiczne, a Aga wnosi do naszego zespołu dogłębną znajomość rynku, a także niezwykle unikatowe doświadczenie. Jej dotychczasowe projekty świadczą o tym, że bez problemu odnajdzie się w wyznawanej przez Isobar filozofii „Ideas without limits”. To będzie dobra współpraca – mówi Patryk Grzeszczuk, Strategy Director w Dentsu Aegis Network Polska.

Agnieszka ma wieloletnie doświadczenie w zakresie budowania strategii marek i strategii marketingowych. Do Isobar Polska przeszła z Grey Group, gdzie przez ostatnie półtora roku jako Strategy and Brand Planning Director odpowiadała za  tworzenie strategii na rzecz lokalnych i regionalnych klientów agencji.

Agnieszka zdobywała doświadczenie pracując w Millward Brown, a także w Leo Burnett i D’Arcy. Przez dziesięć lat była partnerem i doradcą strategicznym w zakresie zarządzania marką i strategii marketingowej w Stratosfera Added Value. W portfolio na pracę dla klientów takich jak Danone, L’Oreal, IKEA, Grupa ING, AVON, T-Mobile, Play, GSK, Nestlé czy Unilever. Laureatka Effie za wprowadzenie na rynek marki Play.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Agnieszka Gozdek.jpg

grafika | 4,45 MB

Pobierz
21122015_Agnieszka Gozdek w dziale strategii Isobar Polska.docx

docx | 46,5 KB

Pobierz

Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital.