Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

Opublikowany

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 

W ramach Adexpres Group działa wyspecjalizowana w działaniach w mediach digital agencja Adexpres, agencja kreatywna Bistro, agencja socialowa Bistro Social oraz zajmujące się świadczeniem usług mobilnych studio Mobile Internet.

- Z radością witam zespół Jana Galgonka w naszej grupie. Dołączenie do naszego czeskiego oddziału agencji działających w ramach Adexpres umacnia naszą pozycję na czeskim i słowackim rynku. Akwizycja Adexpres uzupełnia nasz model biznesowy w regionie CEE i uzupełnia nasze kompetencje z zakresu kreacji, mediów, performance marketingu i programmatic buying. I co ważniejsze pozwala naszym klientom być beneficjentem naszego modelu operacyjnego. Jestem bardzo dumny z tego, że jesteśmy regionalnym liderem w zakresie rozwiązań digitalowych. W Europie Wschodniej zatrudniamy ponad 1100 ekspertów z zakresu rozwiązań digitalowych, dzięki czemu jesteśmy jednym z globalnych centów innowacji w ramach grupy Dentsu – komentuje Sławomir Stępniewski, Denstu Aegis Network CEO Poland & EE.

Grupa Adexpres powstała w 2008 r. W ciągu zaledwie kilku lat rozwinęła kompetencje z zakresu planowani i zakupu mediów online, usług kreatywnych, mobile, social media oraz search. Obecnie w zespole zarządzanym przez Jana Galgonka pracuje w niej ponad 90 ekspertów wspierających takie marki jak Ceska Sporitelna, McDonald’s, Heineken, GlaxoSmithKline, Hero czy AMC Networks.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

09032016_Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe.docx

docx | 33,1 KB

Pobierz

Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia.