Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

Opublikowany

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 

Pierwszą realizacją grupy będzie innowacyjne wsparcie  międzynarodowych regat Energa Sopot Match Race w prestiżowym cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata, które po raz piętnasty odbędą się w Sopocie. Uznawana za jedną z najbardziej widowiskowych,  rywalizacja  jachtów odbędzie się pomiędzy 28 lipca a 1 sierpnia. W regatach swój udział zapowiedziały najlepsze ekipy żeglarskie z Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Szwajcarii, Danii i Nowej Zelandii.  To jedyna tego rodzaju impreza w Europie Środkowo-Wschodniej  i jedna z siedmiu na świecie.

- Jesteśmy absolutnie przygotowani do profesjonalnej obsługi dużych wydarzeń sportowych. Dzięki przynależności do grupy  Dentsu mamy możliwość czerpać know-how i otrzymywać wsparcie bezpośrednio od najlepszych. Dzięki naszym kompetencjom i przewadze konkurencyjnej w zakresie innowacji, technologii i data jesteśmy w stanie uczynić widowiska sportowe jeszcze bardziej ekscytującymi dla kibiców, marek oraz mediów, równocześnie poszerzając grupę odbiorców i tworząc angażujący kontent – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Estern Europe.

Dentsu  ma bogate doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi federacjami sportowymi oraz w realizacji projektów związanych z promocją masowych imprez sportowych. Kompetencje są szerokie: począwszy od opracowania strategii sportowego wydarzenia, poprzez pozyskanie sponsorów, nagłośnienie medialne, wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań aż po broadcasting i licencjonowanie relacji. Już w 1984 roku grupa realizowała projekty dla organizatorów Igrzysk Olimpijskich w Los Angeles. W swoim portfolio Dentsu Inc. ma m.in. współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA),  Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki (IAAF). W kwietniu 2014 roku Dentsu Inc. podpisało kontrakt z  Japońskim Komitetem Olimpijskim, który odpowiada za organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w 2020 r. w Tokio.  Denstu Inc. będzie współtworzyło strategię marketingową Olimpiady, a także będzie odpowiadać za pozyskanie sponsorów oraz za licencjonowanie transmisji.

- koniec –

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

01042015_Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Sopot Match Race 2015.docx

docx | 52,6 KB

Pobierz

Isobar Polska wygrywa przetarg reklamowy na obsługę Provident Polska

Należąca do Denstu Aegis Network Polska agencja Isobar wygrała przetarg na kompleksową obsługę reklamową Provident Polska.