Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Energa Sopot Match Race 2015

Opublikowany

 Grupa Dentsu Aegis Network Polska rozpoczyna budowę kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Za realizację projektów będzie odpowiadał interdyscyplinarny zespół tworzony każdorazowo na potrzeby danego wydarzenia. 

Pierwszą realizacją grupy będzie innowacyjne wsparcie  międzynarodowych regat Energa Sopot Match Race w prestiżowym cyklu żeglarskich Mistrzostw Świata, które po raz piętnasty odbędą się w Sopocie. Uznawana za jedną z najbardziej widowiskowych,  rywalizacja  jachtów odbędzie się pomiędzy 28 lipca a 1 sierpnia. W regatach swój udział zapowiedziały najlepsze ekipy żeglarskie z Polski, Wielkiej Brytanii, Szwecji, Austrii, Szwajcarii, Danii i Nowej Zelandii.  To jedyna tego rodzaju impreza w Europie Środkowo-Wschodniej  i jedna z siedmiu na świecie.

- Jesteśmy absolutnie przygotowani do profesjonalnej obsługi dużych wydarzeń sportowych. Dzięki przynależności do grupy  Dentsu mamy możliwość czerpać know-how i otrzymywać wsparcie bezpośrednio od najlepszych. Dzięki naszym kompetencjom i przewadze konkurencyjnej w zakresie innowacji, technologii i data jesteśmy w stanie uczynić widowiska sportowe jeszcze bardziej ekscytującymi dla kibiców, marek oraz mediów, równocześnie poszerzając grupę odbiorców i tworząc angażujący kontent – mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Estern Europe.

Dentsu  ma bogate doświadczenie we współpracy z międzynarodowymi federacjami sportowymi oraz w realizacji projektów związanych z promocją masowych imprez sportowych. Kompetencje są szerokie: począwszy od opracowania strategii sportowego wydarzenia, poprzez pozyskanie sponsorów, nagłośnienie medialne, wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań aż po broadcasting i licencjonowanie relacji. Już w 1984 roku grupa realizowała projekty dla organizatorów Igrzysk Olimpijskich w Los Angeles. W swoim portfolio Dentsu Inc. ma m.in. współpracę z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (IOC), Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA),  Międzynarodową Organizacją Lekkiej Atletyki (IAAF). W kwietniu 2014 roku Dentsu Inc. podpisało kontrakt z  Japońskim Komitetem Olimpijskim, który odpowiada za organizację Letnich Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich, które odbędą się w 2020 r. w Tokio.  Denstu Inc. będzie współtworzyło strategię marketingową Olimpiady, a także będzie odpowiadać za pozyskanie sponsorów oraz za licencjonowanie transmisji.

- koniec –

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

01042015_Dentsu Aegis Network Polska partnerem innowacyjnym Sopot Match Race 2015.docx

docx | 52,6 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Anna Zacharzewska kończy współpracę z Dentsu Aegis Network Polska

temu

Anna Zacharzewska, CFO Dentsu Aegis Network Polska, żegna się z organizacją. W najbliższych miesiącach ma zamiar skoncentrować się na wydaniu swoich kolejnych dwóch powieści.
Dentsu Aegis Network uzupełnia kompetencje digitalowe w regionie Eastern Europe

temu

Dentsu Aegis Network ogłosiło przejęcie kolejnej spółki działającej w regionie Europy Wschodniej. Międzynarodowy holding reklamowy zakupił Adexpres Group, wiodącą czeską agencję świadczącą szeroki zakres usług digital. 
Reklama świąteczna- liczby ważne dla klienta

temu

Stworzyliśmy ciepłą, świąteczną historię, w której pokazujemy, że dla Providenta liczą się zupełnie inne liczby, niż dla typowej instytucji finansowej. 
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

temu

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.