Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska

Opublikowany

Kolejna kreatywna dołączyła do kreacji Isobar Polska. Anna Królewicz objęła stanowisko senior copywitera. 

Ania dotychczas współpracowała m.in. z DDB Warszawa, G7, Havas i BBDO. W swoim portfolio ma projekty realizowane dla następujących klientów: PZU, T-Mobile, Tchibo, Bacardi Martini, CEDC (Bols, Żubrówka), Pepsi, Coca-Cola, Warta, Vectra, WWF Polska czy Winiary. Jest kilkukrotną finalistką organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR konkursu Young Creatives.  Na swoim koncie ma 2 brązowe KTR oraz nagrodę w konkursie Golden Arrow.  

Od 2004 organizuje Polish Yoyo Nationals (Mistrzostwa Polski w Yoyo).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Anna Królewicz_Isobar Polska.jpg

grafika | 1,9 MB

Pobierz
18062015_Anna Królewicz w dziale kreacji Isobar Polska.doc

doc | 52,5 KB

Pobierz

„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar.