„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Opublikowany

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 


Virgin Mobile kampanią „Albonament” wprowadza na rynek usług telekomunikacyjnych swoją pierwszą usługę przeznaczoną dla klientów zainteresowanych abonamentem.

Dzięki usłudze „Albonament” użytkownik samodzielnie decyduje o tym, ile i jakich usług potrzebuje. W przeciwieństwie do klasycznych umów z operatorem telefonii komórkowej nie trzeba decydować się na opłaty na okres roku lub dłużej. Pakiety można dowolnie włączać i wyłączać, więc nic nie stoi na przeszkodzie by zrezygnować z oferty całkowicie i pozostać przy darmowym planie.
Kampania prowadzona jest w TV, na nośnikach OOH oraz w internecie (VoD, social media, YouTube, display). W ramach wparcia nowej usługi realizowane są również kampanie mailingowe, afiliacyjne a także działania contentowe i adwords.

Za strategię, kreację i egzekucję odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. W ramach współpracy z Virgin Mobile agencja odpowiadała za kreację i nadzór nad powstaniem spotów TV, kreacją materiałów digital i OOH, a także realizację produktowego landing page. Za działania performence odpowiada iProspect, a spoty wyprodukowała Papaya Films. Media zaplanował Mindshare.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Abo płacisz, albo nie płacisz.JPG

grafika | 149 KB

Pobierz

Wielki finał Bitwy Miast Play

Już 26. września odbędzie się Wielki finał akcji Bitwa Miast organizowanej przez sieć komórkową Play. Podczas eventów finałowych mieszkańcy miast, które zwyciężyły w ogólnopolskim etapie internetowym, zmierzą się ze sobą w realnym świecie.