„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

„Możesz płacić, albo nie płacić” - Virgin Mobile z kampanią reklamującą abonament

Opublikowany

Virgin Mobile reklamuje usługę abonamentową. Za kreację odpowiada agencja Lubię to – linked by Isobar. 


Virgin Mobile kampanią „Albonament” wprowadza na rynek usług telekomunikacyjnych swoją pierwszą usługę przeznaczoną dla klientów zainteresowanych abonamentem.

Dzięki usłudze „Albonament” użytkownik samodzielnie decyduje o tym, ile i jakich usług potrzebuje. W przeciwieństwie do klasycznych umów z operatorem telefonii komórkowej nie trzeba decydować się na opłaty na okres roku lub dłużej. Pakiety można dowolnie włączać i wyłączać, więc nic nie stoi na przeszkodzie by zrezygnować z oferty całkowicie i pozostać przy darmowym planie.
Kampania prowadzona jest w TV, na nośnikach OOH oraz w internecie (VoD, social media, YouTube, display). W ramach wparcia nowej usługi realizowane są również kampanie mailingowe, afiliacyjne a także działania contentowe i adwords.

Za strategię, kreację i egzekucję odpowiada należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar. W ramach współpracy z Virgin Mobile agencja odpowiadała za kreację i nadzór nad powstaniem spotów TV, kreacją materiałów digital i OOH, a także realizację produktowego landing page. Za działania performence odpowiada iProspect, a spoty wyprodukowała Papaya Films. Media zaplanował Mindshare.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Abo płacisz, albo nie płacisz.JPG

grafika | 149 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Wielki finał Bitwy Miast Play

Już 26. września odbędzie się Wielki finał akcji Bitwa Miast organizowanej przez sieć komórkową Play. Podczas eventów finałowych mieszkańcy miast, które zwyciężyły w ogólnopolskim etapie internetowym, zmierzą się ze sobą w realnym świecie.