Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

Dentsu Aegis Network Polska koproducentem filmu „Król życia”

Opublikowany

12 lutego br. holding reklamowy Dentsu Aegis Network Polska oraz Agora S.A. nawiązały współpracę przy produkcji filmu „Król życia” w reżyserii Jerzego Zielińskiego.

Film „Król życia” to inteligentna komedia o współczesnym świecie, opowiadająca historię Edwarda (w tej roli Robert Więckiewicz), czterdziestoparoletniego przeciętnego pracownika korporacji, zmęczonego pracą i światem, który go otacza. W jego życiu dochodzi jednak do wielkiej zmiany. Edward zaczyna dostrzegać uroki relacji międzyludzkich, staje się pozytywnym, pogodnym, otwartym i zadowolonym człowiekiem. 

Zaangażowanie Grupy Dentsu Aegis Network Polska w koprodukcję jest naturalnym krokiem w rozwoju kompetencji w obszarze Amplifi Media Partnership & Content. Poprzez rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpracę w zakresie tworzenia dedykowanego contentu, Dentsu Aegis Network Polska może oferować swoim Klientom nowe, angażujące kanały komunikacji. Za współpracę koprodukcyjną odpowiadać będzie spółka Amplifi Polska.

W roli reżysera debiutuje ceniony operator Jerzy Zieliński. Scenariusz napisał Fadi Chakkour, również debiutant w branży filmowej. Oprócz Roberta Więckiewicza w filmie wystąpili m.in. Magdalena Popławska i Bartłomiej Topa. Premiera kinowa „Króla życia” została zaplanowana na jesień 2015 roku. Wiodącym producentem filmu jest Agora S.A., a za jego dystrybucję odpowiada NEXT FILM, spółka z grupy Helios. 

-koniec-

O Amplifi Polska: 
Amplifi, to jeden z globalnych brandów grupy, którego celem jest dostarczanie wartości biznesowej zarówno dla Klientów, jak i partnerów mediowych Dentsu Aegis Network, poprzez realizację strategii negocjacyjnych i tworzenie nowych modeli biznesowych, programmatic buying (Amnet) oraz partnerstwa strategiczne z mediami. Amplifi w Polsce funkcjonuje w ramach czterech strategicznych obszarów. Są to Investment, w ramach którego mieszczą się negocjacje warunków handlowych oraz tworzenie nowych modeli współpracy z mediami, Programmatic buying / Data Management realizowany przez dedykowaną spółkę Amnet (Agency Trading Desk), Media Partnerships & Content - rozwój strategicznych partnerstw na rynku globalnym i lokalnym oraz współpraca w zakresie kontentu, a także Research & Analysis czyli badania oraz dostarczanie analiz biznesowych.

O Dentsu Aegis Network:
Grupa Dentsu Aegis Network jest pierwszą prawdziwie globalną siecią komunikacji marketingowej odpowiadającą swoją ofertą na potrzeby ery cyfrowej. W jej skład wchodzi sześć globalnych marek: Carat, iProspect, Isobar, Posterscope, Vizeum oraz Dentsu, a także działające na wielu rynkach rozwijające się marki: Amplifi, Amnet Data2Decisions, Mcgarrybowen, Mitchell Communications Group, psLive i 360i. Dentsu Aegis Network dąży do tego, aby być siecią wybieraną na całym świecie przez klientów poszukujących najwyższej klasy ekspertyzy, wiedzy i największych możliwości w zakresie usług związanych z marką, mediami i komunikacją cyfrową. Dentsu Aegis Network z siedzibą w Londynie działą w 110 krajach na całym świecie zatrudniając ponad 22 000 specjalistów. Więcej informacji na: www.dentsuaegisnetwork.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Dentsu_Aegis_Network_Polska_koproducentem_filmu__Kr_l__ycia_-informacja_prasowa.docx

docx | 233 KB

Pobierz
Amplifi_3D_Logo.JPG

grafika | 271 KB

Pobierz

Carat Polska realizuje kampanię wizerunkową dla marki Fisher-Price

Wystartowała wizerunkowa kampania marki Fisher-Price - „Masz Tyle Do Odkrycia”. Zintegrowane działania komunikacyjne prowadzone są w internecie, prasie oraz TV. Za strategię oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.