Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

(zdj. od lewej: Katarzyna Smolińska, Agnieszka Staszczak, Paulina Weisgerber)

Staszczak, Weisgerber oraz Smolińska dołączają do teamu kreatywnego Lubię to - linked by Isobar

Opublikowany

Do Lubię to - linked by Isobar, agencji należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska, dołączyły Paulina Weisgerber i Agnieszka Staszczak oraz Katarzyna Smolińska. 

Paulina Weisgerber i  Agnieszka Staszczak, pracując jako team kreatywny na stanowiskach senior art directora i copywritera, będą odpowiadać za tworzenie konceptów kreatywnych dla wybranych klientów agencji.

Paulina Weisgerber do Lubię to trafiła z 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała jako art director. Swoją przygodę z reklamą rozpoczęła w Oglivy&Mather, a następnie związała się z agencją Leo Burnett, gdzie pracowała w dziale digital na stanowisku digital art directora.

Agnieszka Staszczak, która przez ostatnie trzy lata związana była z agencją 180 heartbeats + Jung von Matt, gdzie pracowała na stanowisku copywritera. Tam też współtworzyła realizowaną z Getin Bank akcję „Zbliż Wakacje”, która zdobyła złoto w Innovation AD 2016. Wspólnie z Pauliną Weisgerber realizowały projekty dla klientów takich jak: Google, Zwolnieni z Teorii czy Avon. Ich ostatnim, zrealizowanym tam projektem jest kampania dla Budżetu Partycypacyjnego Miasta Stołecznego Warszawa.

Katarzyna Smolińska w Lubię to – linked by Isobar objęła stanowisko art directora. Do agencji przeszła z Leo Burnett, gdzie jako digital art director współtworzyła koncepty dla klientów takich jak Samsung, Vision Express i Metlife. Współpracowała również z wrocławską agencją Effectica oraz realizowała projekty jako freelancer.

Lubię to – linked by Isobar jest wielokrotnie nagradzaną agencją interaktywną. Agencja działa w ramach polskiego oddziału grupy Dentsu Aegis Network. W roku 2016 została wyróżniona tytułami „Najbardziej efektywnej agencji roku” w konkursie Effie Awards oraz agencji roku wg magazynu „Media&Marketing Polska”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Smolinska_Weisgerber_Staszczak_dolaczaja_do_teamu_Lubieto.docx

docx | 39,5 KB

Pobierz
Wspolne_2.jpg

grafika | 1,21 MB

Pobierz

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej naturalne przekąski DayUp

Z początkiem marca ruszyła kolejna odsłona kampanii promującej DayUp naturalnych przekąsek z musu owocowego, jogurtu i ziaren zbożowych.