Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Opublikowany

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.

Przez ostanie 2,5 roku Stępniewski pełnił rolę CEO polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Poland a także regionu Europy Wschodniej. Odpowiadał za rozwój biznesu w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Bułgarii. W 2016 r. subregion kierowany przez Stępniewskiego wygenerował 47% wzrostu biznesu. W 2016 r. Stępniewski odpowiadał za akwizycję czeskiego Adexpres. Zaledwie rok po akwizycji czeski oddział grupy Dentsu Aegis Network zajmuje drugie miejsce na lokalnym rynku reklamowym.

Nowa rola Sławomira Stępniewskiego jest wynikiem niezwykle silnej pozycji Polski jako hubu innowacyjno-technologicznego oraz doświadczenia polskiego oddziału w przeprowadzania akwizycji i skalowaniu zakupionych biznesów. 
Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy generować 50% naszego wzrost poprzez akwizycje, zarówno jeśli chodzi o rynek polski, jak i globalny. W kręgu naszych zainteresowań są zarówno dojrzałe podmioty, jak i startupy, zajmujące się eCommerce, zaawansowaną analityką, smart data i CRM, ale także np. eventami. Obecnie przyglądamy się w Polsce kilkunastu firmom świadczącym usługi z zakresu eCommerce. Każda z nich generuje przychody na poziomie 6 – 10 mln rocznie – komentuje Stępniewski.

W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

S_awomir_St_pniewski_CEO.jpg

grafika | 2,21 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

temu

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

temu

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

temu

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Jak pozwolić usłyszeć żyjącym w ciszy? Nowe technologie w służbie niesłyszącym

temu

Mastercard we współpracy z Dentsu Aegis Network i Fundacja Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy wykorzystał innowacyjne technologie transmisji dźwięku podczas tegorocznego Pol’and’Rock Festival. Dzięki marce Mastercard niesłyszący po raz pierwszy mogli doświadczyć koncertu na żywo jak nigdy dotąd. 
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.