Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Sławomir Stępniewski z nową rolą w sieci Dentsu Aegis Network

Opublikowany

Sławomir Stępniewski, dotychczas CEO Dentsu Aegis Network Poland & Eastern Europe jako Chief Innovation Officer w regionie Nordic & CEE. W dodatkowej roli będzie odpowiadał za rozwój projektów z zakresu innowacji biznesowych, a także za wsparcie procesów akwizycyjnych. Do Stępniewskiego niezmiennie będą raportować managerowie spółek działających na rynku polskim.

Przez ostanie 2,5 roku Stępniewski pełnił rolę CEO polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Poland a także regionu Europy Wschodniej. Odpowiadał za rozwój biznesu w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Bułgarii. W 2016 r. subregion kierowany przez Stępniewskiego wygenerował 47% wzrostu biznesu. W 2016 r. Stępniewski odpowiadał za akwizycję czeskiego Adexpres. Zaledwie rok po akwizycji czeski oddział grupy Dentsu Aegis Network zajmuje drugie miejsce na lokalnym rynku reklamowym.

Nowa rola Sławomira Stępniewskiego jest wynikiem niezwykle silnej pozycji Polski jako hubu innowacyjno-technologicznego oraz doświadczenia polskiego oddziału w przeprowadzania akwizycji i skalowaniu zakupionych biznesów. 
Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska

- W ciągu najbliższych pięciu lat planujemy generować 50% naszego wzrost poprzez akwizycje, zarówno jeśli chodzi o rynek polski, jak i globalny. W kręgu naszych zainteresowań są zarówno dojrzałe podmioty, jak i startupy, zajmujące się eCommerce, zaawansowaną analityką, smart data i CRM, ale także np. eventami. Obecnie przyglądamy się w Polsce kilkunastu firmom świadczącym usługi z zakresu eCommerce. Każda z nich generuje przychody na poziomie 6 – 10 mln rocznie – komentuje Stępniewski.

W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

S_awomir_St_pniewski_CEO.jpg

grafika | 2,21 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Anna Jarosz-Badziak nominowana w konkursie "AdMan Roku 2016"

Dyrektor zarządzająca domu mediowego Vizeum Anna Jarosz-Badziak została nominowana w ogólnopolskim konkursie dla branży reklamy.