Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Krka Polska

Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Krka Polska

Opublikowany

Dom mediowy Carat został wybrany w przetargu na przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową w offline i online dla producenta leków generycznych KRKA Polska. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.

KRKA-POLSKA jest częścią międzynarodowej korporacji, powstałej w Słowenii w 1954 r., a od niemal 40 lat obecnej na polskim rynku. Produkty Krka obecne są w 70 krajach na całym świecie.

Podstawowym kierunkiem działalności Krka jest produkcja i sprzedaż leków na receptę, produktów dostępnych bez recepty oraz produktów weterynaryjnych. Krka Polska koncentruje się na rozwoju własnych, wysokiej jakości leków generycznych, które są sprzedawane pod markami własnymi Krka.

Krzysztof Mocek, Managing Director Carat Polska komentuje - Zaufanie, jakim nas obdarzono to dowód na to, że śmiałe, nie banalne strategie, innowacyjne narzędzia, świeże podejście do mediów oraz inwestycja w najlepszych ludzi, przynoszą efekty. To dla nas ogromna satysfakcja wygrać z tak silnymi konkurentami, jacy brali udział w tym przetargu.

Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową dla Krka Polska w mediach tradycyjnych oraz online. Za obsługę, doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację wszystkich kampanii mediowych odpowiada zespół Tomasza Bartnika, Group Account Director. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2015 roku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Carat.png

grafika | 41,8 KB

Pobierz
Krka.png

grafika | 205 KB

Pobierz

Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass