Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Rusza pierwszy w Polsce interaktywny sklep z płatnościami MasterPass

Opublikowany

Carat Polska, Isobar Poland oraz Posterscope realizują kampanię mediową popularyzującą usługę MasterPass

Od 29 listopada, na terenie Cinema City Mokotów, dostępna jest interaktywna witryna ze starannie wyselekcjonowaną ofertą Showroom.pl, skupiającą niezależne polskie marki odzieżowe i projektantów mody. Witryna to element kampanii komunikacyjnej promującej usługę MasterPass , kampania obejmuje także internet, prasę oraz niestandardowe działania OOH. Za ich planowanie i realizację odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network.

W wydzielonej strefie w Cinema City Mokotów, MasterCard we współpracy z Showroom.pl uruchomił bezobsługowy sklep z odzieżą polskich topowych niezależnych projektantów. Szybkie i bezpieczne dokonywanie transakcji zapewni usługa MasterPass, która będzie jedyną akceptowalną metodą płatności, jednocześnie dającą miłośnikom designerskiej mody atrakcyjne zniżki. Specjalny sklep będzie otwarty przez dwa tygodnie, w godzinach otwarcia Galerii Mokotów, a finał akcji będzie miał miejsce podczas targów HUSH Warsaw na Stadionie Narodowym w Warszawie, w dniach 13 – 14 grudnia.

Interaktywna witryna sklepowa zaprojektowana i stworzona przez agencję Isobar Poland jest częścią wielokanałowej kampanii mediowej popularyzującej usługę MasterPass w Polsce. Działania mediowe prowadzone są w oparciu o zróżnicowane kanały komunikacji, jak internet, reklamy w aplikacjach mobilnych i Mobile Google Display Network, prasę oraz niestandardowe działania OOH. Reklama w internecie wykorzystuje różne formaty (double billboard, tripple billboard, wideboard, halfpage) w serwisach lifestyle oraz tematycznych. Całostronicowe wizerunkowe formaty reklamowe pojawią się w branżowych i lifestylowych tytułach prasowych (m.in. Newsweek, Forbes, Żagle, Avanti, MMP, Elle). Działania OOH poza interaktywną witryną sklepową obejmują 650 nośników CLP na terenie całego kraju, branding bramek w Warszawskim metrze. Dodatkowo od połowy listopada w 7 największych miastach w Polsce w wiatach przystankowych dostępny jest darmowy internet. W sieci cityINFO w Warszawskiej komunikacji miejskiej, w promieniu 200 m od przystanku, pojawią się informacje o zbliżaniu się do strefy darmowego WiFi. Oczekujący na komunikację miejską po zalogowaniu się do sieci informowani są o nowym bezpiecznym systemie płatności internetowych MasterPass.

Za kampanię komunikacyjną i mediową odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: agencja Isobar Poland, dom mediowy Carat oraz agencja Posterscope Poland.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Carat.png

grafika | 41,8 KB

Pobierz
IMG_0232.jpg

grafika | 1,49 MB

Pobierz

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska realizują kampanię reklamową nowego Opla Corsa