Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska realizują kampanię reklamową nowego Opla Corsa

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska realizują kampanię reklamową nowego Opla Corsa

Opublikowany

Dom mediowy Carat, agencja Posterscope, iProspect oraz Scholz & Friends Warszawa i 180heartbeats + JUNG v. MATT przygotowały kampanię reklamową nowego modelu ikony Opla – zwinnej, miejskiej Corsy. Zintegrowane działania komunikacyjne są prowadzone w internecie, prasie, outdoorze oraz telewizji. Za zaplanowanie i zakup mediów oraz działania outdoorowe odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska – dom mediowy Carat, agencja Posterscope, Amnet Polska oraz iProspect. Przygotowaniem kreacji w telewizji, prasie, outdoorze i radio oraz digitalową część kampanii odpowiadają agencje Scholz & Friends Warszawa oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Nowa Corsa zaskakuje wyglądem i innowacyjnymi systemami znanymi z aut wyższych klas. Spontaniczna reakcja na zaskoczenie, jakim jest nowa Corsa i dostępne w niej rozwiązania stała się podstawą idei kreatywnej i hasła „The New OH!”, które zaadaptowano na rynek Polski. Funkcjonalność, dynamiczna stylistyka i innowacyjne wyposażenie, to tylko niektóre elementy nowej Corsy, na których widok można krzyknąć OH!

Nadwozie nowej Corsy cechuje funkcjonalność i mocna, atrakcyjna sylwetka pełna młodzieńczego wigoru i dynamiki. Stylistyka jest świeższa, bardziej wyrafinowana i dodaje Corsie więcej charakteru. Nowoczesny system multimedialny (Intelilink) montowany w nowej Corsie zapewnia optymalne możliwości komunikacji i jest kompatybilny z urządzeniami Apple i Android. Bezpieczeństwo zwiększają systemy po raz pierwszy obecne w Corsie*, m.in. adaptacyjne reflektory biksenonowe, układ ostrzegający o pojeździe w martwym polu (Side Blind Spot Alert) czy kamera Opel Eye z funkcją rozpoznawania znaków drogowych.

Nowy Opel Corsa zaskakuje nie tylko stylistyką i nowoczesnymi technologiami, lecz także przygotowaną komunikacją. W kreacjach wykorzystanych w premierowej kampanii nowego Opla pojawiają się ambasadorowie marki: popularna modelka Claudia Schiffer, trener Borussii Dortmund Jurgen Klopp (bohaterowie spotów telewizyjnych) oraz projektant i fotograf Karl Lagerfeld wraz ze swoją uroczą kotką Choupette. Na potrzeby nowej Corsy zaprojektowano dedykowaną identyfikację wizualną, na której oparto komunikację reklamową.

Premiera nowej Corsy na polskim rynku, wspierana jest dwuetapową kampanią komunikacyjną przygotowaną na zlecenie General Motors Poland. Od 12 do 18 stycznia realizowana była pierwsza, teaserowa, część kampanii, która wykorzystywała działania w telewizji, internecie oraz outdoor. Działania w telewizji obejmowały emisję 6`` spotów w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (TVN, TVP, Polsat i ich stacje niszowe). W ogólnopolskich i tematycznych serwisach internetowych, pojawiały się różne formaty reklam display (w tym niestandardowe) oraz video. Działania outdorowe, które wystartowały 31 grudnia ubiegłego roku i obejmowały zróżnicowane nośniki reklamowe na terenie całego kraju.

W drugim etapie kampanii wykorzystano działania w telewizji, internecie, prasie oraz outdoor. Od 18 stycznia w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych TVN, TVP, Polsat i ich stacje tematyczne) emitowane są 30``spoty. W tym samym czasie wystartowała kampania prasowa, która obejmuje niestandardowe formaty reklamowe prezentujące nową Corsę w wybranych tytułach lifestylowych (Wysokie Obcasy, Twój Styl, Pani, In Style, Viva, Viva moda, Elle Decoration, Flesz, Zwierciadło). Reklama online wykorzystuje różne formaty display (XHTML, brandingi, double billboard, tripple billboard, wideboard, halfpage), oraz wideo), które pojawią się w największych ogólnopolskich i tematycznych portalach internetowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook oraz YouTube. Dodatkowo na fan page Opla od tygodnia 5 uruchomiona zostanie responsywna aplikacja konkursowa Zrób OH!. Internauci mogą dodawać w niej swoje selfies i zestawiać je z kocimi pyszczkami – co tworzy zabawny kolaż, ilustrujący zdziwienie wywołane nową stylistyką Opel Corsa. Aktywacja umożliwia też dodanie zdjęcia z własnym kotem. Na autorów najciekawszych, najlepiej oddających emocje, kolaży, czekają atrakcyjne nagrody: gadżety sygnowane przez Karla Lagerfelda oraz tydzień z nowym Opel Corsa. W ogólnopolskich działaniach outdoorowych wykorzystano zróżnicowane nośniki reklamowe w 8 największych miastach w Polsce.

23 i 24 stycznia, w dniu oficjalnej premiery nowej Corsy w salonach dilerskich, przeprowadzony zostanie konkurs na najlepsze selfie wyrażające zachwyt nad Corsą – do wygrania atrakcyjne nagrody.

Za przygotowanie i koordynację zakupu mediów w ramach kampanii odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska. Za realizację i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Działania Out Of Home zostały zrealizowane przez agencję Posterscope Poland. Część działań online w kampanii prowadzonych i realizowanych jest w oparciu o model performance przez agencję iProspect. W kampanii wykorzystany jest również potencjał technologii Real-Time Bidding, za działania w tym modelu odpowiada Amnet Polska. Za kreacje reklamowe odpowiadają agencje: Scholtz & Friends oraz 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Kampania potrwa do końca stycznia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

OOH_TEASERR2.jpg

grafika | 1,88 MB

Pobierz
Carat.png

grafika | 41,8 KB

Pobierz

Carat wygrał przetarg na obsługę mediową Proama i Generali