Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar nagrodzony w pierwszej edycji konkursu „Sitecore Experience Awards for Eastern Europe”

Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar nagrodzony w pierwszej edycji konkursu „Sitecore Experience Awards for Eastern Europe”

Opublikowany

Projekt zrealizowany dla grupy Sanitec przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar zdobył nagrodę w kategorii „Best System Integration” w konkursie Sitecore Experience Awards for Eastern Europe. Nagrodzona realizacja to wdrożony w bieżącym roku projekt obejmujący zaprojektowanie i wdrożenie serwisów 10 marek wchodzących w skład grupy Sanitec na 18 europejskich rynkach w tym Polskim. Wcześniej stworzona została strona korporacyjna grupy Sanitec.

Sitecore to największy na świecie dostawca oprogramowania koncentrującego się na realizacji procesów z rodziny WCM i pokrewnych. W konkursie Sitecore Experience Awards doceniane są wdrożenia i projekty, klientów oraz partnerów Sitecore, którzy w swoich realizacjach wykorzystali platformę Sitecore Experience Platform. SEP (Sitecore Experience Platform) pozwala na development najbardziej rozbudowanych serwisów i portali internetowych, które jednocześnie są wysoce skalowalne, solidne i bezpieczne, a zarazem pozwalają dostarczyć klientowi końcowemu wymiernych efektów biznesowych.

Zwycięzcy pierwszej edycji konkursu pokazali, w jaki sposób korzystają z szerokiego wachlarza możliwości oferowanych przez platformę Sitecore, tworząc najlepsze i najbardziej efektywne na rynku zintegrowane platformy dla eBiznesu.

Nagrodzona realizacja wdrożona przez Hub technologiczny Hypermedia linked by Isobar dla grupy Sanitec obejmowała odnowienie i zunifikowanie cyfrowej obecności w globalnej sieci oraz stworzenie ekosystemu determinującego dotarcie do użytkowników na całym świecie. Jednocześnie stworzenie platformy wspierającej działania ecommerce dla wszystkich marek grupy.

Nagrodzony projekt realizowany wspólnie z Hypermedia linked by Isobar to jedna z najbardziej zaawansowanych platform komunikacyjnych w skali polski jak i Europy. Tym bardziej cieszymy się, że nasz projekt został doceniony i zajął pierwsze miejsce pośród setek innych zgłoszonych w tym konkursie. - komentuje Artur Pszczółkowski, Web and Mobile Application Group Manager w Sanitec. – Wykorzystując najnowsze technologie w komunikacji m.in. Responsive Web Design, nasze strony nie tylko są szybkie, ale przede wszystkim pozwalają na wygodne korzystanie z nich na wszystkich urządzeniach, którymi posługują się współcześni konsumenci.

W ramach nagrodzonego wdrożenia scentralizowano i połączono wszystkie wewnętrzne bazy i informacje produktowe w jednym miejscu, ułatwiając zarządzanie informacjami prezentowanymi klientom końcowym. Aktualnie, dzięki zastosowanej technologii marketerzy mają możliwość analizy w czasie rzeczywistym potrzeb klientów i efektywne reagowanie na nie stosowną komunikacją, dopasowując ofertę do ich potrzeb, proponując konkretne produkty, odpowiadające na wcześniejsze zainteresowania zakupowe.

Hypermedia linked by Isobar, dzięki dogłębnej znajomości technologii, wspierającej komunikację i łączać ją z unikatowymi kompetencjami marketingowymi zdobytymi podczas pracy dla globalnych marek, dostarcza klientom narzędzia pozwalające na przeniesienie strategii marketingowych do świata cyfrowego i śledzenia efektywności kampanii na wielu rynkach jednocześnie. – Podkreśla Jolanta Kaczmarek, Group Account Manager w Hypermedia inked by Isobar.

Sanitec jest wiodącym producentem ceramiki łazienkowej w Europie. W skład grupy wchodzi 12 marek takich jak: Keramag, Koło, Allia, Koralle, Twyford, Ifo, IDO, Porsgrund, Pozzi-Ginori, Selles, Sphinx, Varicor. Celem jaki został postawiony przed Hypermedia przez grupę Sanitec było odnowienie i zunifikowanie cyfrowej obecności w globalnej sieci oraz stworzenie ekosystemu determinującego dotarcie do użytkowników na całym świecie.

Hypermedia linked by Isobar współpracuje z Grupą Sanitec od 2012. Pozostałe witryny zostaną uruchomione do końca bieżącego roku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Kolo_sanitec.png

grafika | 5,42 MB

Pobierz
Hypermedia_linked_by_Isobar.png

grafika | 30,6 KB

Pobierz

Carat i Isobar - spółki z grupy Dentsu Aegis Network - realizują kampanię wizerunkową dla marki Brother