Isobar i Carat autorami pierwszej zintegrowanej europejskiej kampanii ATL dla marki Enfamil

Isobar i Carat autorami pierwszej zintegrowanej europejskiej kampanii ATL dla marki Enfamil

Opublikowany

Spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska stworzyły pierwszą europejską kampanię telewizyjną marki Enfamil, należącej do Mead Johnson Nutrition. Działania w TV wspiera kampania prasowa.

Isobar Polska odpowiada za koncepcję i realizację 30-sekundowego spotu, który od poniedziałku można zobaczyć w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Za reżyserię spotu odpowiada Rachel Harms. Nagrodzona czterema nagrodami Emmy Amerykanka jest autorką kilkudziesięciu spotów reklamowych dla marek takich jak: Exxon Mobile, Tide, Wells Fargo czy Folgers.



Od stycznia br. layouty promujące Enfamil można zobaczyć w prasie parentingowej. Za planowanie mediów w TV i prasie odpowiada dom mediowy Carat.

- Działania ATL są pierwszą odsłoną zintegrowanej kampanii, którą stworzyliśmy dla marki Enfamil – mówi Maciej Nowicki, managing creative director Isobar Polska. – W kolejnych odsłonach planowane są działania z zakresu digital, social, POS oraz PR – dodaje.

Współpraca pomiędzy marką Enfamil i agencją Isobar Polska jest wynikiem wygranego przez Isobar przetargu, który został rozstrzygnięty w listopadzie zeszłego roku. Dom mediowy Carat obsługuje wybrane kampanie mediowe Enfamil od sierpnia 2011 roku.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Enfamil_materia__graficzny.jpg

grafika | 375 KB

Pobierz

Isobar Polska oraz dom mediowy Carat promują cyfryzację Polskiego Radia