Isobar Polska oraz dom mediowy Carat promują cyfryzację Polskiego Radia

Isobar Polska oraz dom mediowy Carat promują cyfryzację Polskiego Radia

Opublikowany

Rusza kampania promująca cyfryzację Polskiego Radia. Za działania kreatywne, produkcję oraz planowanie i zakup mediów odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska.

- Radio cyfrowe jest zaawansowaną technologicznie odpowiedzią na stały wzrost oczekiwań słuchaczy, szczególnie jeśli chodzi o możliwość udostępnienia coraz bardziej atrakcyjnego contentu – mówi Radosław Kazimierski, rzecznik prasowy Polskiego Radia. - Do naszych słuchaczy będą docierać pełniejsze i bardziej urozmaicone treści. Dzięki temu, każdy z naszych odbiorców będzie miał szansę znalezienia materiałów, które odpowiadają jego potrzebom i zainteresowaniom – dodaje Kazimierski.

Pierwsza z trzech odsłon kampanii składa się z działań teaserowych obejmujących spoty TV, działania w internecie oraz kampanię prasową. 15-sekundowe spoty będzie można zobaczyć od 20 grudnia do 18 stycznia na antenie ogólnopolskich i tematycznych kanałów telewizyjnych TVP, TVN i Polsatu. Layouty prasowe pojawią się w „Newsweeku”, „Wprost”, „Polityce”, „Gazecie Wyborczej”, „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku Gazecie Prawnej” i w miesięczniku „Press”. Serwisy WP.pl, Onet.pl oraz Interia.pl obejmie kampania bannerowa. Reklamy radiowe będą emitowane na wszystkich antenach Polskiego Radia.

- Największym wyzwaniem w tej kampanii było przełożenie skomplikowanej technologii radiofonii cyfrowej na język zrozumiały dla słuchaczy. Stąd też minimalistyczna forma wizualna, stawiająca na pierwszym planie prosty komunikat mówiący o tym, że cyfrowa radiofonia oznacza więcej miejsca w „eterze” na ulubione przez słuchaczy treści, które do tej pory „tłoczyły się” w pasmach analogowych – komentuje Maciek Nowicki, managing creative director Isobar Polska.







Kampania informacyjna wspierająca cyfryzację Polskiego Radia będzie kontynuowana przez cały 2015 rok. Za strategię, kreację i produkcję materiałów video, reklam radiowych oraz key visuali wykorzystanych w materiach prasowych odpowiada agencja Isobar Polska. Strategię obecności w mediach przygotował dom mediowy Carat Polska, który odpowiada również za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji. Za obecność reklam w radiu, prasie i internecie odpowiada Polskie Radio. Kolejna odsłona kampanii planowana jest na 19 stycznia.

Kampania jest częścią działań komunikacyjnych związanych z obchodami 90-lecia istnienia Polskiego Radia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

muzyka_logoPR.JPG

grafika | 70,1 KB

Pobierz
Isobar_logo_Orange_RGB.png

grafika | 13 KB

Pobierz
fotografia_logoPR.JPG

grafika | 72,3 KB

Pobierz
ksia_z_ka_logoPR.JPG

grafika | 82,2 KB

Pobierz

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia