Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Rusza kolejna odsłona kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia

Opublikowany

Ruszył kolejny etap kampanii promującej cyfryzację Polskiego Radia. Za jej przeprowadzenie odpowiadają spółki należące do grupy Dentasu Aegis Network Polska, agencja Isobar i dom mediowy Carat.

W ramach kampanii przez cztery tygodnie na antenie TVN, TVP, Polsatu oraz w wybranych stacjach tematycznych emitowane są piętnastosekundowe spoty, które zgodnie z przesłaniem kampanii „Radio cyfrowe nadaje więcej” prezentują korzyści dla słuchaczy, wynikające z wykorzystywania cyfrowej metody rozpowszechniania sygnału.

Kampanię telewizyjną wspierają działania w prasie, radiu i internecie. Kreacje reklamowe zobaczą czytelnicy „Newsweeka”, „Gazety Wyborczej”, „Polityki”, „Dziennika Gazety Prawnej”, „Rzeczpospolitej”, „Wysokich Obcasów Extra” oraz „Czterech Kątów”. Spoty radiowe emitowane są na wszystkich antenach Polskiego Radia, a internetowa kampania bannerowa objęła portal polskieradio.pl oraz serwisy Onet.pl, Wp.pl i Interia.pl.

Za strategię, kreację i produkcję materiałów wykorzystanych w kampanii odpowiada agencja Isobar Polska, a Carat Polska zaplanował obecność kampanii w telewizji, radiu, prasie i internecie. Zakup mediów: Agencja Promocji Polskiego Radia (radio, prasa i internet) oraz Carat Polska (telewizja).

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Isobar_logo_Orange_RGB.png

grafika | 13 KB

Pobierz
POLSKIE_RADIO_S_niez_ka.jpg

grafika | 1,06 MB

Pobierz
POLSKIE_RADIO_Sejm.jpg

grafika | 1,54 MB

Pobierz
POLSKIE_RADIO_Perfect.JPG

grafika | 1,4 MB

Pobierz

„Tatuaże wolności” - Isobar Polska realizuje projekt społeczny dla WSNS Pedagogium