Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

Opublikowany

Od stycznia 2015 roku należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla Burger King w Polsce oraz ośmiu innych krajach: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii i Portugalii.

Współpraca jest wynikiem rozstrzygniętego w listopadzie przetargu na obsługę mediową dziewięciu europejskich rynków. W przetargu brał również udział Starcom, Initative oraz agencje należące do GroupM.

Wartość budżetu klienta szacowana jest na 74 mln euro.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

10953976_10155182661275187_3221349939830499038_n.png

grafika | 394 KB

Pobierz
vizeum.png

grafika | 51 KB

Pobierz

Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX