Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

Do portfolio klientów domu mediowego Vizeum dołącza Burger King

Od stycznia 2015 roku należący do grupy Dentsu Aegis Network Polska dom mediowy Vizeum odpowiada za strategię, planowanie i zakup mediów dla Burger King w Polsce oraz ośmiu innych krajach: Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii i Portugalii.

Współpraca jest wynikiem rozstrzygniętego w listopadzie przetargu na obsługę mediową dziewięciu europejskich rynków. W przetargu brał również udział Starcom, Initative oraz agencje należące do GroupM.

Wartość budżetu klienta szacowana jest na 74 mln euro.

Załączniki

Pobierz wszystkie

vizeum.png

grafika | 51 KB

Pobierz
10953976_10155182661275187_3221349939830499038_n.png

grafika | 394 KB

Pobierz
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.