Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX

Dom mediowy Vizeum wspiera mediowo proces rebrandingu kanału FOX

Opublikowany

Kanał FOX przechodzi rebranding. Należący do FOX International Channels kanał zmienia pozycjonowanie. Otrzyma również nowy logotyp. Zgodnie z nowym credo „best shows first” na antenie pojawią się najświeższe serialowe hity.

Proces rebrandingu FOX wspiera, należący do grupy Dentsu Aegis Netywork Polska, dom mediowy Vizeum. Kampania rebrandingowa będzie prowadzona w telewizji, internecie oraz na nośnikach outdoor. Po raz pierwszy w działaniach kanału FOX zostaną wykorzystane siatki wielkoformatowe, które będzie można zobaczyć w centrum Warszawy oraz Katowic.

Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum.

FOX to kanał rozrywkowy z portfolio FOX International Channels - producenta i dystrybutora płatnych kanałów telewizyjnych, będącego częścią multimedialnego koncernu News Corporation. Kanał powstał w 1993 roku, a obecnie dociera do ponad 100 milionów gospodarstw domowych w 100 krajach.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

vizeum.png

grafika | 51 KB

Pobierz

Teraz Nutella może mieć Twoje imię!

Rusza cross-mediowa promocja marki Nutella