Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska wspierają wejście do kin „Pingwinów z Madagaskaru”

Opublikowany

Ruszyła kampania wspierająca Pingwiny z Madagaskaru, jedną z największych tegorocznych premier kinowych. Animacja jest kontynuacją serii „Madagaskar” – jednego ze światowych hitów wytwórni DreamWorks w ostatnich latach.

Ostatnią część Madagaskaru obejrzało w kinach ponad 1,75 mln widzów. Wsparcie mediowe obejmuje m.in. kampanię w telewizji, OOH, działania na Facebooku z wykorzystaniem fan page’a „Chodzę do Kina”, a także serię eventów w galeriach handlowych w 8 największych miastach Polski.

Dystrybutorem filmu jest Imperial Cinepix, za kampanię odpowiadają spółki należące do grupy Dentsu Aegis Network: dom mediowy Vizeum oraz Posterscope i Isobar Polska.


Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Pingwiny_z_Madagaskaru.png

grafika | 480 KB

Pobierz
vizeum.png

grafika | 51 KB

Pobierz

Kobieta-szef w grupie Dentsu Aegis Network Polska to standard

W grupie Dentsu Aegis Network Polska ponad 50% stanowisk należących do wysokiej kadry zarządzającej należy do kobiet, a ponad 60% stanowisk managerskich średniego szczebla również zajmują kobiety.