Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Dentsu Aegis Network Polska zmienia strukturę organizacyjną. Krzysztof Mocek i Anna Jarosz-Badziak z nowymi rolami.

Grupa komunikacji marketingowej Dentsu Aegis Network Polska utworzyła dwa nowe stanowiska w swoich strukturach. Funkcję chief operating officera (COO) polskiego oddziału objął Krzysztof Mocek, dotychczasowy dyrektor zarządzający należącego do grupy domu mediowego Carat. Natomiast Anna Jarosz-Badziak, dyrektor zarządzająca Vizeum Polska, pozostając na dotychczasowym stanowisku, będzie dodatkowo pełnić obowiązki chief client officera (CCO). 

- Zmiany, które obecnie wprowadzamy, są kolejnym krokiem w realizacji długofalowej strategii, mającej na celu jeszcze lepsze wykorzystywanie kompetencji całej grupy w odpowiedzi na wyzwania biznesowe klientów oraz dynamicznie zmieniającego się rynku. Dzięki temu interdyscyplinarne zespoły budowane wokół naszych klientów, zyskają jeszcze większą efektywność i elastyczność.

Dążymy do tego, aby być dla naszych klientów zaufanym partnerem który, jako lider rozwiązań i kompetencji digital na rynku, pomoże im wykorzystywać potencjał ekonomii cyfrowej. Naszą ambicją jest mieć wpływ na kształt produktów, usług i kanałów dystrybucji, a nie tylko komunikacji. Realizację tego celu wspierać będą Ania i Krzysztof w swoich nowych rolach - komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Krzysztof Mocek jako chief operating officer będzie odpowiadał za budowanie synergii w ramach wszystkich spółek grupy i za efektywność działania modelu operacyjnego w Dentsu Aegis Network Polska. Krzysztof będzie raportował bezpośrednio do Sławomira Stępniewskiego, CEO polskiego oddziału. Mocek związany jest z branżą reklamową od ponad 15 lat. Od 4 lat pełni funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska. Doświadczenie zdobywał pracując w MindShare, The Media Insight Polska oraz OMD Polska.
od lewej: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowski 

od lewej: Krzysztof Mocek, Anna Jarosz-Badziak, Artur Malinowski 

Funkcję dyrektora zarządzającego Carat Polska będzie pełnił Artur Malinowski, który od 2015 r. piastował stanowisko new business & business development directora. Do obowiązków Artura przez ostanie dwa lata należało rozwijanie portfolio klientów domu mediowego, prowadzenie lokalnych oraz regionalnych procesów przetargowych, a także budowanie oraz zarządzanie dedykowanymi zespołami przetargowymi. Malinowski do Carat Polska przeszedł z Media Direction OMD, gdzie jako digital group account director zarządzał zespołami realizującymi projekty dla klientów z branży motoryzacyjnej, FMCG czy telekomunikacyjnej.

Anna Jarosz-Badziak, poza pełnieniem dotychczasowej funkcji dyrektor zarządzającej domu mediowego Vizeum, obejmie stanowisko chief client officera Dentsu Aegis Network Polska. Będzie odpowiedzialna za standaryzację procesów obsługi klienta we wszystkich spółkach oraz pełne wdrożenie sprawdzonego już modelu interdyscyplinarnych zespołów. Anna Jarosz-Badziak z grupą Dentsu Aegis Network Polska związana jest od 2004 roku. Przez pierwsze lata pracowała w Carat Polska na stanowisku group account directora, a następnie media directora. Od kwietnia 2013 r. kieruje domem mediowym Vizeum.

Dentsu Aegis Network Polska to oddział globalnej sieci komunikacji marketingowej. W ramach polskiego oddziału grupy działają agencje Isobar, Lubię to – linked by Isobar, hub technologiczny Hypermedia – linked by Isobar, domy mediowe Carat oraz Vizeum, agencja performance marketingu iProspect, agencja DOOH Posterscope, a także agencje Amnet i Amplifi. Obecnie grupa Dentsu Aegis Network Polska zatrudnia ponad 850 ekspertów z zakresu konsultingu, strategii, kreacji, mediów, data oraz creative technology.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Anna Jarosz-Badziak.jpg

grafika | 17,5 MB

Pobierz
DAN_wspólne.jpg

grafika | 13,4 MB

Pobierz
Artur Malinowski.JPG

grafika | 6,89 MB

Pobierz
Krzysztof Mocek.JPG

grafika | 6,24 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.