Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

Maciej Skrzypczak w jury Euro Effie Awards 2017

Opublikowany

Maciej Skrzypczak, który zarządza należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencję Lubię to – linked by Isobar, dołączył do grona jurorów tegorocznej edycji konkursu Euro Effie. 

Skrzypczak będzie uczestniczył w ocenie prac w pierwszym etapie prac jury. Lubię to -  linked by Isobar otrzymało w 2016 r. tytuł najbardziej efektywnej agencji roku w polskiej edycji konkursu Effie.

Przewodniczącym tegorocznego jury jest Alexander Schlaubitz, VP ds. marketingu w Lufthansa. Deadline na zgłoszenia do konkursu Euro Effie 2017 upływa 24 maja.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Maciej Skrzypczak_1.jpg

grafika | 328 KB

Pobierz

Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.