Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

Ekstremalna codzienność z Red Bull Mobile

Opublikowany

Stworzyliśmy serię filmów dla marki Red Bull Mobile, która z przymrużeniem oka pokazuje ekstremalne sytuacje z codziennego życia. Tym sposobem pozostając w temacie „ekstremalnych sportów” udało nam się skutecznie odróżnić Red Bull Mobile od marki matki, czyli Red Bull. 

Klient: P4 Sp. z o. o.
Agencja: Isobar Polska

Brief:
Marka Red Bull Mobile ma bardzo niską świadomość na polskim rynku. Kampania miała na celu nie tylko zapoznać ludzi z marką, ale również z ofertą, która była w momencie launchu bardzo atrakcyjna Największym wyzwaniem było dla nas odróżnienie marki Red Bull Mobile od Red Bulla. Marka RB ma wysoką świadomość, ale kojarzona jest z produktem premium – co dla Red Bulla Mobile jest ograniczeniem wizerunkowym. RBM ma trafić do osób, dla których ważna jest jakość i przede wszystkim atrakcyjna cena. Dodatkowym wyzwaniem był moment startu kampanii i bardzo duży clutter na rynku prepaid związany z komunikacją wszystkich konkurentów dotyczącą konieczności rejestracji numeru prepaid.  

Pomysł:
Nie tylko sporty ekstremalne powodują szybsze bicie serca. W codziennym życiu może nas zaskoczyć sporo ekstremalnych sytuacji. Poprzez zestawienie ich z nazwami sportów tworzymy lekkie i zabawne historie, które uchwycimy w postaci filmów. Tym sposobem w lekki sposób pokazujemy, że każdy może przekraczać swoje granice na co dzień.  Należy podkreślić, że charakter premium marki Red Bull ogrywana jest przez ekstremalność wyzwań sportowych – dla Red Bull Mobile stanowiło to spore ograniczenie komunikacyjne. Postanowiliśmy największe nasze ograniczenie (ekstremalność) przekuć w największą zaletę Red Bull Mobile. Wystarczyło spojrzeć na ekstremalne sporty z innej perspektywy i dodać komunikacji lekkości i humoru.

Rozwiązanie:
 Wykorzystując kontekst codziennego życia przygotowaliśmy serię humorystycznych filmów skupioną wokół ekstremalnych sytuacji przytrafiających się każdego dnia młodym ludziom. Poprzez zestawienie zwykłej, codziennej sytuacji z nazwą sportu ekstremalnego uzyskaliśmy zupełnie nową jakość. W końcu wiatr szarpiący parasolkę na spacerze to nic innego jak „Ekstremalny Windsurfing”, codzienne skrobanie zmrożonej szyby samochodu to „Ekstremalny Curling”, noszenie ciężkich siat z zakupami to „Ekstremalna Siatkówka”, a „Ekstremalna Gra w Kosza” trafia się przy definitywnym zakończeniu związku. Filmy są zabawne i zrozumiałe nawet bez warstwy audio, co było wyjątkowo korzystne przy publikacji filmów na FB. Wybrane sytuacje są jasne i lekkie dla naszej grupy docelowej, ponieważ znają je ze swojego doświadczenia. Filmy formalnie są nieprzekombinowane, dzięki czemu widzowie nie dystansują się do oglądanej historii.
RBM-PPL-rower.pngRBM-PPL-kosz.pngRBM-PPL-lyzwiarstwo.pngRBM-PPL-zapasy.pngRBM-PPL-curling3.pngRBM-PPL-bieg2.pngRBM-PPL-plotki.pngRBM-PPL-gimnastyka.png

Udostępnij

Media markt: Be like 18

Klient: Media markt Agencja: Lubię to Brief:Z okazji swoich 18 urodzin klient poszukiwał niestandardowego podejścia do komunikacji, nowego sposobu na interakcję z marką. Akcja miała być przeciwwagą dla szeroko zakrojonych, urodzinowych promocji cenowych (nuuda). Szukaliś