Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Opublikowany

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska, Chief Innovation Officer NCE został wybrany do rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednocześnie Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona członków zwyczajnych IAB Polska.

- Dzięki dołączeniu do grona członków zwyczajnych IAB oraz rady nadzorczej organizacji będziemy mieli możliwość większego kształtowania rynku marketingu online w Polsce. A to przecież jedna z najbardziej innowacyjnych dziedzin marketingu. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość pracy nad standardami obowiązującymi na polskim rynku internetowym – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Chief Innovation Officer NCE.

IAB Polska istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od roku 2007 funkcjonuje jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największej portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Slawomir_Stepniewski_czlonkiem_rady_IAB_Polska.docx

docx | 28,4 KB

Pobierz
S_awomir_St_pniewski_CEO.jpg

grafika | 2,21 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.