Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska
Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Sławomir Stępniewski członkiem rady nadzorczej IAB Polska

Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona agencji będących członkami zwyczajnymi IAB. 

Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska, Chief Innovation Officer NCE został wybrany do rady nadzorczej Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Jednocześnie Dentsu Aegis Network Polska dołączyło do grona członków zwyczajnych IAB Polska.

- Dzięki dołączeniu do grona członków zwyczajnych IAB oraz rady nadzorczej organizacji będziemy mieli możliwość większego kształtowania rynku marketingu online w Polsce. A to przecież jedna z najbardziej innowacyjnych dziedzin marketingu. Cieszę się, że będziemy mieli możliwość pracy nad standardami obowiązującymi na polskim rynku internetowym – komentuje Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Chief Innovation Officer NCE.

IAB Polska istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Od roku 2007 funkcjonuje jako Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Wśród ponad 200 członków Związku znajdują się m.in. największej portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Slawomir_Stepniewski_czlonkiem_rady_IAB_Polska.docx

docx | 28,4 KB

Pobierz
S_awomir_St_pniewski_CEO.jpg

grafika | 2,21 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.