Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Opublikowany

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.

Na potrzeby kampanii promującej model butów Blue Blast powstała specjalnie skonstruowana fotobudka z interaktywnym ekranem dotykowym na terenie centrum handlowego Arkadia. Akcja miała na celu aktywizację klientów i zachęcenie do zrobienia sobie zdjęcia. Fotobudka sama kluczowała postać w greenboxie, wycinała ją i nakładała na wybrane tło.
Zdjęcia wykonane przy pomocy fotobudki wyświetlały się w czasie rzeczywistym na ekranach Clear Channel Poland na terenie całego centrum handlowego i zachęcały do wzięcia udziału w akcji. Każda osoba, która zdecydowała się na zdjęcie, otrzymywała rabat na buty z linii Blue Blast do realizacji w sklepie Intersport. Twarzą kampanii jest piłkarz Messut Özil. Akcji towarzyszyło hasło „Nie chcę być Tobą. Chcę tworzyć własną historię”, zachęcające do realizowania własnych marzeń zamiast wzorowania się na innych.

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska- Posterscope, Isobar oraz Carat.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

adidas_neverfollow.png

grafika | 1,52 MB

Pobierz
Never_follow_posterscope.docx

docx | 42,4 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania Women Must Haves dla adidasa z nagrodami w Golden Arrow.

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - agencję Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję komunikacji OOH - Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

temu

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 
Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

temu

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.