Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

Opublikowany

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.

Na potrzeby kampanii promującej model butów Blue Blast powstała specjalnie skonstruowana fotobudka z interaktywnym ekranem dotykowym na terenie centrum handlowego Arkadia. Akcja miała na celu aktywizację klientów i zachęcenie do zrobienia sobie zdjęcia. Fotobudka sama kluczowała postać w greenboxie, wycinała ją i nakładała na wybrane tło.
Zdjęcia wykonane przy pomocy fotobudki wyświetlały się w czasie rzeczywistym na ekranach Clear Channel Poland na terenie całego centrum handlowego i zachęcały do wzięcia udziału w akcji. Każda osoba, która zdecydowała się na zdjęcie, otrzymywała rabat na buty z linii Blue Blast do realizacji w sklepie Intersport. Twarzą kampanii jest piłkarz Messut Özil. Akcji towarzyszyło hasło „Nie chcę być Tobą. Chcę tworzyć własną historię”, zachęcające do realizowania własnych marzeń zamiast wzorowania się na innych.

Za kreację, realizację i zakup mediów odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska- Posterscope, Isobar oraz Carat.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

adidas_neverfollow.png

grafika | 1,52 MB

Pobierz
Never_follow_posterscope.docx

docx | 42,4 KB

Pobierz

Play Tidal + The Voice of Poland

Play jako główny sponsor programu The Voice of Poland poza product placementem chciał zaoferować fanom programu coś więcej. Miał być kojarzony z dostawcą ciekawych i unikalnych treści, a tym samym łączyć 3 platformy: Play, TIDAL i The Voice of Poland.