Reklama świąteczna- liczby ważne dla klienta

Reklama świąteczna- liczby ważne dla klienta

Opublikowany

Stworzyliśmy ciepłą, świąteczną historię, w której pokazujemy, że dla Providenta liczą się zupełnie inne liczby, niż dla typowej instytucji finansowej. 

Klient: Provident
Agencja: Isobar Polska

Brief :
Ocieplić wizerunek marki. Pokazać, że dla Providenta człowiek nie jest kolejną liczbą w tabelce, ale ważną osobą, z głową pełną marzeń i planów, które możemy wspólnie zrealizować.

Pomysł:
 Pokażmy, że to co ważne dla Providenta, to emocje i plany wszystkich klientów, a nie tylko ich zdolność kredytowa.

Rozwiązanie:
Wykorzystując kontekst Świąt Bożego Narodzenia tworzymy historię, w której znaczącą rolę odgrywają…LICZBY. Jednak nie są to typowe dla rynków finansowych liczby, ale takie dzięki którym można uchwycić emocje i ważne dla każdego człowieka chwile. W kontekście świątecznym jest to między innymi 100-procentowa obecność przy stole oraz 12 dań przygotowanych na 4 ręce. Tym sposobem Provident pokazuje, że to co ważne dla marki, to emocje i plany wszystkich klientów, a nie tylko ich zdolność kredytowa. Całość została wyreżyserowana i zrealizowana ze zwróceniem uwagi
na najmniejsze szczegóły, poczynając od żywej, interesującej scenografii,
przez trafiony i budzący ciepłe emocje dobór aktorów, kończąc na miękkim
i podkreślającym świąteczny klimat ruchu kamery. Film uzupełniliśmy
w postprodukcji o animacje LICZB, które doskonale domknęły nam naszą historię.

Udostępnij

ALBONAMENT w Virgin Mobile

Virgin Mobile wprowadza ofertę abonamentową rewolucjonizującą rynek. Albonament łączy najmocniejsze strony pre – oraz post-paid. User sam definiuje swoje potrzeby i może je zawsze zmienić.