ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Opublikowany

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.

Isobar odpowiada za strategię, kreację i produkcję spotów do Internetu oraz treści wspierających komunikację w digitalu. W marcu opublikowana została pierwsza produkcja, która przedstawia zimowy wypad windsurfingowy ze ŠKODĄ Superb. Na kwiecień zaplanowana jest premiera kolejnej wyprawy.
Kampania jest realizowana w kanałach social media marki - na Facebooku, Instagramie i YouTube.

ŠKODA nawiązała współpracę z agencją Isobar w lipcu 2016 r. Zespół Isobar odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzeniem bloga marki, jak również za prowadzeniem kampanii reklamowych w social media. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

skoda_2.png

grafika | 849 KB

Pobierz
skoda_1.png

grafika | 893 KB

Pobierz

Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.