ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

ŠKODA sprzyja przygodzie i dzięki Isobar Polska zmienia wizerunek kierowców ŠKODY

Opublikowany

Marka wystartowała z długofalową kampanią digitalową składającą się z serii filmów przedstawiających wyjątkowe podróże swoich użytkowników. Bohaterami produkcji są kierowcy, którzy dzięki funkcjonalnym i technologicznym rozwiązaniom samochodów są w stanie realizować swoje plany i niestandardowe pomysły.

Isobar odpowiada za strategię, kreację i produkcję spotów do Internetu oraz treści wspierających komunikację w digitalu. W marcu opublikowana została pierwsza produkcja, która przedstawia zimowy wypad windsurfingowy ze ŠKODĄ Superb. Na kwiecień zaplanowana jest premiera kolejnej wyprawy.
Kampania jest realizowana w kanałach social media marki - na Facebooku, Instagramie i YouTube.

ŠKODA nawiązała współpracę z agencją Isobar w lipcu 2016 r. Zespół Isobar odpowiada za tworzenie i egzekucję strategii content marketingowej w mediach społeczenościowych (Facebook, Instagram, YouTube) produkcję contentu do odpowiednich kanałów, a także prowadzeniem bloga marki, jak również za prowadzeniem kampanii reklamowych w social media. 

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

skoda_2.png

grafika | 849 KB

Pobierz
skoda_1.png

grafika | 893 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press.