Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

Foto: Press. 

Sławomir Stępniewski został wybrany adManem 5-lecia przez magazyn Press

Opublikowany

Sławomir Stepniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska został wybrany adMandem 5-lecia na jubileuszowej gali konkursu organizowanego przez magazyn Press. 

Redakcja magazynu Press u uzasadnieniu wyboru podkreślała rolę Stępniewskiego w zbudowaniu reklamowego imperium, które natywnie bazuje na digitalu, a dziś obejmuje wszystkie aspekty komunikacji marketingowej. Redakcja podkreśliła również, że Stepniewski, wielokrotnie łamał nieefektywne modele organizacji i miał jasną wizję, dzięki której obecnie stoi na czele najszybciej rozwijającej się grupy reklamowej w Polsce.
W 1996 roku Stępniewski powołał do życia jedną z pierwszych polskich agencji interaktywnych, o nazwie Hypermedia. W 2005 roku stała się ona częścią największej globalnej sieci interaktywnej – Isobar należącej do Aegis Media. 3 lata później objął stanowisko CEO Isobar Polska & CEE, a w 2011 roku został mianowany na CEO grupy Aegis Media w Polsce, obecnie Dentsu Aegis Network. Przez ostanie 2,5 roku Stępniewski pełnił rolę CEO polskiego oddziału Dentsu Aegis Network Poland a także regionu Europy Wschodniej. Odpowiadał za rozwój biznesu w Polsce, Czechach, Słowacji, na Węgrzech i w Bułgarii. W 2016 r. subregion kierowany przez Stępniewskiego wygenerował 47% wzrostu biznesu. Obecnie, oprócz funkcji CEO polskiego oddziału, Sławomir Stępniewski piastuje stanowisko Chief Innovation Officera w regionie NCE.

Magazyn Press od 5 lat przyznaje nagrodę adMan Roku. W tym roku, po raz pierwszy, jury przyznało nagrody w kategoriach agencja reklamowa oraz dom mediowy, a także nagrodę specjalną dla adMana 5-lecia.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.