Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

Robert Pawliczak wzmocni zespół CRM w iProspect Polska

Opublikowany

iProspect, agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, w ramach rozwoju usług CRM utworzyła nowe stanowisko w swoich strukturach. Do iProspect dołączył Robert Pawliczak, który od kwietnia pełni rolę CRM Managera.  

Pawliczak będzie odpowiedzialny za realizację celów biznesowych spółki, pozyskiwanie nowych oraz rozwój obecnych klientów w obszarach CRM. Dodatkowo, Robert będzie odpowiadał za współpracę z dostawcami oraz partnerami mediowymi i technologicznymi. CRM to, obok analizy danych, modelowania atrybucji i performance marketingu, jeden z kluczowych obszarów działania iProspect.
Robert Pawliczak, CRM Managera, iProspect Polska

Robert Pawliczak, CRM Managera, iProspect Polska

Przed dołączeniem do iProspect Robert, jako head of data services w Cloud Technologies, zajmował się rozwojem i monetyzacją platformy DMP na polskim rynku. Wcześniej związany był z firmą Gemius Polska, gdzie odpowiadał za rozwój i sprzedaż produktów z zakresu analityki internetowej.

iProspect Polska to, działająca w ramach grupy Dentsu Aegis Network Polska, agencja performance marketingu.  iProspect pomaga markom maksymalizować efekt inwestycji w komunikację online, oferując pełen wachlarz usług z zakresu: search, display, social media, SEM, optymalizacji konwersji, mobile marketingu czy modelowania atrybucji. Do klientów iProspect Polska należą m.in. adidas, Ferrero, GM, MasterCard, InPost, Lego czy Travelist.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Robert Pawliczak_iprospect.png

grafika | 542 KB

Pobierz

NN Investment Partners TFI dołącza do grona klientów iProspect

Do grona klientów należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencji performance marketingowej iProspect dołączyło - NN Investment Partners TFI S.A.