Nowa odsłona Jogobella w butelce

Nowa odsłona Jogobella w butelce

Published

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce wprowadza nowe opakowania jogurtów Jogobella w butelce. Nowa szata graficzna, została zaprojektowana przez konsumentów w konkursie w 2016 roku. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska oraz agencja Brainbox.

W kwietniu na półki trafiły jogurty z nową szatą graficzną, którą zaprojektowali fani marki. W ubiegłym roku Jogobella przygotowała dla konsumentów konkurs, w którym zadaniem było zaprojektowanie własnego, wyjątkowego opakowania butelki. Sześć zwycięskich projektów trafiło na półki sklepowe na terenie całej Polski w marcu bieżącego roku.
 Jogobella w butelce łączy w sobie soczysty smak owoców z delikatnym jogurtem co daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia. Jogurty Jogobella dostępne są w sześciu smakach: truskawka, malina, brzoskwinia i marakuja, owoce egzotyczne z truskawką, wiśnia i wanilia oraz jabłko i mango.
Premierze nowych autorskich opakowań towarzyszy silna kampania mediowa w telewizji oraz na nośnikach OOH na terenie całej Polski. Działania offline uzupełnia kampania w social mediach.
Za zakup mediów i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją DOOH Posterscope oraz Amnet Polska i Isobar. Za przygotowanie spotów, kreacji OOH oraz landing page odpowiada agencja Brainbox.  

Copy as a Plain Text

Share

Attachments

Download All

Konsumenci zaprojektowali opakowania Jogobella w butelce_FINAL_KW.docx

docx | 151 KB

Download
Zott_Jogobella_Jablko_Mango_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 473 KB

Download
Zott_Jogobella_Malina_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 441 KB

Download
Zott_Jogobella_Wisnia_Wanilia_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 440 KB

Download
Zott_Jogobella_Ananas_Truskawka_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 453 KB

Download
Zott_Jogobella_Truskawka_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 423 KB

Download
Zott_Jogobella_Brzoskwinia_Marakuja_CL_CC_17-03_CLS.JPG

image | 373 KB

Download

Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.