Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii

Published

W kwietniu ruszyła kampania nowego Opla Insignii „Człowiek, który widział nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński. Autorem kreacji jest agencja Scholz & Friends Warszawa, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Wystartowała kampania nowego Opla Insignii zatytułowana „Człowiek, który widział Nową Insignię”. W tę rolę wcielił się znany aktor Marcin Dorociński który w teaserze (spoty video oraz spot radiowy), zachęca do wejścia na specjalnie zaprojektowaną stronę www i skonfigurowania swojej wersji samochodu.
Znany polski aktor, dzięki niezwykłym umiejętnościom pobudzania wyobraźni odbiorców, w trzech filmach video opowiada o wybranych cechach nowej Insignii: stylistyce, systemie Opel OnStar oraz matrycowych reflektorach IntelliLux LED®.
Kampania prowadzona jest w mediach elektronicznych i społecznościowych oraz w radio. Jej głównym zadaniem jest przedstawienie wyjątkowych cech tego eleganckiego modelu, wyposażonego w wiele inteligentnych technologii znanych z klasy premium, zanim samochód trafi do salonów dealerskich w Polsce.
Za przygotowanie koncepcji kreatywnej kampanii, realizacji video oraz strony internetowej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa. Przygotowaniem banerów do Internetu zajmowała się agencja OS3, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Carat.  

Copy as a Plain Text

Share

Attachments

Download All

Marcin Dorociński gwiazdą kampanii nowego Opla Insignii.docx

docx | 150 KB

Download
Related Stories
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

ago

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

ago

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

ago

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

ago

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

YouTuberzy Mamiko i Naruciak w produkcji AXN

Już 24 kwietnia wyemitowane zostaną pierwsze odcinki nowego serialu „Rewir”, którego producentem jest AXN. YouTuberzy Mamiko oraz Naruciak biorą udział w kampanii promocyjnej nowego serialu i pojawili się w na planie jednego z odcinków. Kampanie przygotował dom mediowy Carat Polska.