Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Isobar Polska wygrywa kompleksową obsługę kreatywną Vectry

Opublikowany

Należąca do Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za obsługę kreatywną drugiego pod względem liczby abonamentów telekomunikacyjnych operatora kablowego.

Isobar będzie odpowiadał za strategię komunikacji i obsługę kreatywną w zakresie ATL, BTL, digital i social media. Nawiązanie współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję przetargu, który zakończył się w marcu br. Vectra współpracuje z Isobarem również w zakresie webdevelopmentu. Agencja odpowiada za stworzenie i utrzymanie serwisu internetowego operatora.

Vectra to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 963 tys. klientów w 389 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 245, w tym 108 w wersji HD i aż 100 dostępnych w TV online. Posiada 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 563 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 13 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonii stacjonarnej.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Vectra_logo.jpeg

grafika | 25,8 KB

Pobierz

Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion.