Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Opublikowany

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 

W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów adidas EQT, w sklepie adidas Originals w warszawskim centrum handlowym „Arkadia” powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.
Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej, każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. W przypadku  Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i  w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska - Posterscope, Carat oraz Hypermedia - linked by Isobar.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Adidas_originals_konkurs_maffashion.docx

docx | 42,8 KB

Pobierz
adidas_maffashion.png

grafika | 1 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania Women Must Haves dla adidasa z nagrodami w Golden Arrow.

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - agencję Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję komunikacji OOH - Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Kampania Women Must Haves dla marki adidas z nagrodami w Golden Arrow

temu

Dwa projekty zrealizowane przez spółki z grupy Dentsu Aegis Network - Isobar Poland Group, dom mediowy Carat Polska i agencję Posterscope - w ramach kampanii Women Must Haves dla adidas Poland zostały nagrodzone w konkursie efektywności i innowacyjności narzędzi komunikacji marketingowej Golden Arrow.
Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

temu

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.