Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Opublikowany

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 

W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów adidas EQT, w sklepie adidas Originals w warszawskim centrum handlowym „Arkadia” powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.
Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej, każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. W przypadku  Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i  w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska - Posterscope, Carat oraz Hypermedia - linked by Isobar.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Adidas_originals_konkurs_maffashion.docx

docx | 42,8 KB

Pobierz
adidas_maffashion.png

grafika | 1 MB

Pobierz

Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.

Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.