Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Original is never finished - konkurs na stylizację adidas Originals

Opublikowany

Agencja Posterscope, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zorganizowała akcję promocyjną dla adidas Originals przy współpracy z Maffashion. 

W ramach promocji otwarcia sklepu i premiery nowej odsłony butów adidas EQT, w sklepie adidas Originals w warszawskim centrum handlowym „Arkadia” powstała instalacja umożliwiająca nagranie krótkiego filmu wzbogaconego o efekty specjalne. Ubrania z kolekcji adidas Originals zostały oznaczone tagami RFID. Każdy tag był odczytywany przez instalację, która nakładała efekty specjalne na tworzone wideo. Każda stylizacja mogła składać się z maksymalnie czterech otagowanych elementów kolekcji. W przypadku wykorzystania kilku tagów jednocześnie na ekranie instalacji pojawiały się dodatkowe efekty generowane losowo.
Dzięki zastosowaniu sztuki generatywnej, każdy nagrany film był inny. Instalacja reagowała w czasie rzeczywistym i wyświetlała na ekranie produkcję wzbogaconą o filtry, deformacje tła i inne efekty specjalne. W przypadku  Po nagraniu 10-sekundowego materiału uczestnicy zamieszczali go na swoim profilu na Instagramie z hasztagiem #originalsarkadia i  w ten sposób zgłaszali swoją chęć udziału w konkursie.

Blogerka Maffashion wraz z komisją konkursową codziennie wybierała jedną osobę, która stworzyła najciekawszą stylizację. Na zwycięzców konkursu czekały wspólne zakupy z infuencerką i profesjonalna sesja zdjęciowa. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska - Posterscope, Carat oraz Hypermedia - linked by Isobar.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Adidas_originals_konkurs_maffashion.docx

docx | 42,8 KB

Pobierz
adidas_maffashion.png

grafika | 1 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Never follow- nowa kampania z interaktywną fotobudką dla adidas

temu

Posterscope zorganizowało nietypową akcję promującą nową linię butów adidas z wykorzystaniem nośników digital OOH w czasie rzeczywistym.
Virtual Reality Longboard Masters- zostań mistrzem wirtualnej jazdy na Longboardzie

temu

Zorganizowaliśmy event i konkurs promujący markę Mastercard oraz strefę Mastercard na Open’er Festival. Przy użyciu nowych technologii połączyliśmy markę Mastercard z konceptem wykorzystującym wirtualną rzeczywistość. Każdy z uczestników mógł wziąć udział w wirtualnych, longboardowych wyścigach i grać o bilety na Open'er Festival.
Dentsu Aegis Network Polska ogłasza zmiany w strukturze oraz rozwój przez partnerstwa i kolejne akwizycje

temu

Dentsu Aegis Network Polska wprowadza zmiany w strukturze organizacyjnej firmy. Mają one na celu uproszczenie działań oraz zwiększenie efektywności operacyjnej poprzez synergie kluczowych obszarów.
Dentsu Aegis Network Polska powołuje client partnerów i stacki kompetencyjne, by wspierać swój model operacyjny

temu

Grupa Dentsu Aegis Network od dłuższego czasu pracuje w modelu operacyjnym, w którym coraz większa grupa klientów obsługiwana jest w ramach tzw. zespołów zintegrowanych – zespołów łączących wszystkie kompetencje wspierające biznes klientów, niezależnie od spółki.

Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.

Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.