Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.
Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.

Dom mediowy Carat Polska wygrywa przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS.

Opublikowany

Do grona klientów domu mediowego Carat, należącego do Dentsu Aegis Network, dołącza Grupa LOTOS S.A. Carat będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację zintegrowanej strategii oraz obsługę mediową koncernu, zarówno offline, jak i online. Współpraca rozpocznie się w maju 2017 roku.

Grupa LOTOS jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się koncernów naftowych w Europie Środkowo-Wschodniej i drugim co do wielkości producentem paliw w Polsce. Jako jedyna prowadzi działalność poszukiwawczo-wydobywczą w na Morzu Bałtyckim, pozyskuje i eksploatuje złoża ropy naftowej Norweskiego Szelfu Kontynentalnego oraz na Litwie. Rafineria Grupy LOTOS jest jednym z najnowocześniejszych i najbardziej przyjaznych ekologicznie kompleksów rafineryjnych w Europie. Spółka zarządza siecią 485 stacji paliw w Polsce, na których oferuje najwyższej jakości paliwa i inne produkty naftowe.

Poszukiwaliśmy firmy z potwierdzonymi, silnymi kompetencjami w szeroko pojętym obszarze mediów. Ważne dla nas było innowacyjne i nieszablonowe podejście do wyzwań stojących przed nami, związanych z realizacją nowej strategii rozwoju Grupy LOTOS na lata 2017-2022. Zespół domu mediowego Carat w każdym aspekcie procesu przetargowego przekonał nas, że będzie dla nas zaufanym partnerem we wszystkich obszarach współpracy

Irena Pobłocka, Szef Biura Marketingu w Grupie LOTOS.

Dom mediowy Carat Polska będzie odpowiadał za przygotowanie i realizację strategii oraz obsługę mediową koncernu naftowego w mediach tradycyjnych oraz online.
giphy
Giphy

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

1_app_corpo_groups_logo_large_lotos_1040x200.png

grafika | 17,2 KB

Pobierz
Dom mediowy Carat Polska wygrał przetarg na obsługę mediową Grupy LOTOS_FIN.docx

docx | 151 KB

Pobierz

Damian Kordas, Kinga Paruzel i Beata Lipov podjęli „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli

Zott – lider na rynku produktów mlecznych w Polsce wspólnie z blogerami organizuje „Smakowite Wyzwanie” Zottarelli. Działania reklamowe przygotowały spółki: Ad Butik, Carat Polska oraz Isobar Polska.