adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: Posterscope, Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.

 Oryginalność w nowej formie. NMD to kolekcja lifestylowa, która składa hołd najwspanialszym chwilom historii adidas.  Model NMD łączy to co najcenniejsze, czyli historię marki z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości.
Dla marki adidas, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska  przygotowały aktywację wykorzystującą Wirtualną Rzeczywistość. Model NMD odwołuje się do biegowych korzeni marki, a ultra nowoczesny design nawiązuje do japońskich trendów w modzie. Wykorzystując potencjał Wirtualnej Rzeczywistości przygotowany został spacer ulicami Tokio. Obecni w sklepie w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour mogli przymierzyć model NMD i w nich poczuć klimat metropolii. Wystarczy założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę zatłoczonymi ulicami Tokio.
 W kampanii został wykorzystany film nagrany w 360, który dzięki specjalnej aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja była dostępna w dniach 14.04 do 27.04 w 3 sklepach Sizeer (Warszawa- Złote Tarasy, Kraków- Galeria Krakowska, Katowice- Silesia City Center).
Za koncepcję oraz realizację aktywacji NMD_VR Tokyo_Tour odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Posterscope, Isobar Polska, Carat Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.
Załączniki

Pobierz wszystkie

20170414-DSC03106.jpg

grafika | 1,45 MB

Pobierz
20170414-DSC03146.jpg

grafika | 1,42 MB

Pobierz
20170414-DSC02940.jpg

grafika | 1,18 MB

Pobierz
20170414-DSC02957-2.jpg

grafika | 1,3 MB

Pobierz
20170414-DSC03051.jpg

grafika | 1,23 MB

Pobierz
20170414-DSC02931.jpg

grafika | 1,05 MB

Pobierz
20170414-DSC02921.jpg

grafika | 1,18 MB

Pobierz
20170414-DSC03156.jpg

grafika | 1,2 MB

Pobierz
20170414-DSC03053.jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
20170414-DSC03109.jpg

grafika | 909 KB

Pobierz
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii.docx

docx | 151 KB

Pobierz
20170414-DSC03104.jpg

grafika | 980 KB

Pobierz
20170414-DSC03078.jpg

grafika | 795 KB

Pobierz
Powiązane artykuły
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials

„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard® Priceless® Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe
Sukces pierwszej w Polsce reklamy na żywo zrealizowanej przez markę ŠKODA

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.
Isobar Poland Group z nowym Deputy Creative Directorem

Do zespołu Isobar Poland Group dołączył Łukasz Kotliński, nowy Deputy Creative Director.
Jacek Studziński wśród jurorów konkursu MIXX Awards 2018

Wśród jurorów tegorocznej edycji konkursu MIXX Awards zasiada Jacek Studziński, Senior Strategy Planner o ponad 20-letnim doświadczeniu.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.