adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii

Opublikowany

Na potrzeby promocji nowego modelu butów adidas NMD w kwietniu w wybranych sklepach sieci Sizeer pojawiła się instalacja wykorzystująca wirtualną rzeczywistość, dzięki której klienci mogli udać się na spacer ulicami Tokio. Za przygotowanie akcji odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network: Posterscope, Carat Polska, Isobar Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.

 Oryginalność w nowej formie. NMD to kolekcja lifestylowa, która składa hołd najwspanialszym chwilom historii adidas.  Model NMD łączy to co najcenniejsze, czyli historię marki z najnowszymi zdobyczami technologii boost i primeknit tworząc miejski styl przyszłości.
Dla marki adidas, spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska  przygotowały aktywację wykorzystującą Wirtualną Rzeczywistość. Model NMD odwołuje się do biegowych korzeni marki, a ultra nowoczesny design nawiązuje do japońskich trendów w modzie. Wykorzystując potencjał Wirtualnej Rzeczywistości przygotowany został spacer ulicami Tokio. Obecni w sklepie w którym znajdowała się instalacja NMD VR Tokyo Tour mogli przymierzyć model NMD i w nich poczuć klimat metropolii. Wystarczy założyć okulary VR i ruszyć na przechadzkę zatłoczonymi ulicami Tokio.
 W kampanii został wykorzystany film nagrany w 360, który dzięki specjalnej aplikacji był synchronizowany z działaniem bieżni, po której poruszał się użytkownik. Aktywacja była dostępna w dniach 14.04 do 27.04 w 3 sklepach Sizeer (Warszawa- Złote Tarasy, Kraków- Galeria Krakowska, Katowice- Silesia City Center).
Za koncepcję oraz realizację aktywacji NMD_VR Tokyo_Tour odpowiadają spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska: Posterscope, Isobar Polska, Carat Polska oraz Hypermedia linked by Isobar.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

20170414-DSC03106.jpg

grafika | 1,45 MB

Pobierz
20170414-DSC03146.jpg

grafika | 1,42 MB

Pobierz
20170414-DSC02940.jpg

grafika | 1,18 MB

Pobierz
20170414-DSC02957-2.jpg

grafika | 1,3 MB

Pobierz
20170414-DSC03051.jpg

grafika | 1,23 MB

Pobierz
20170414-DSC02931.jpg

grafika | 1,05 MB

Pobierz
20170414-DSC02921.jpg

grafika | 1,18 MB

Pobierz
20170414-DSC03156.jpg

grafika | 1,2 MB

Pobierz
20170414-DSC03053.jpg

grafika | 1,04 MB

Pobierz
20170414-DSC03104.jpg

grafika | 980 KB

Pobierz
20170414-DSC03109.jpg

grafika | 909 KB

Pobierz
20170414-DSC03078.jpg

grafika | 795 KB

Pobierz
adidas dzięki VR przenosił klientów do Japonii.docx

docx | 151 KB

Pobierz

Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.