Rossmann z nową platformą komunikacji
Rossmann z nową platformą komunikacji

Rossmann z nową platformą komunikacji

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

Na skierowaną do kobiet kampanię składają się spoty emitowane w TV i internecie, spoty radiowe oraz materiały POS, a także działania prowadzone w online i social media. Nowa platforma komunikacji kierowana jest do kobiet zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat pielęgnacji urody. Co miesiąc w TV i internecie będą pojawiać się spoty dotyczące oferty drogeryjnej Rossmanna.

W spotach występują aktorki znane z filmów, seriali telewizyjnych i spektakli teatralnych - Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Magdalena Stużyńska oraz Anita Sokołowska. Bohaterkami spotów są przyjaciółki, które podczas babskich spotkań dzielą się wiedzą na temat urody i jej pielęgnacji. W ramach kampanii będą emitowane również spoty produktowe, a także komunikujące ofertę programu lojalnościowego "Klub Rossmann".
Pierwszy flight kampanii ruszył w maju. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Media zaplanował Blueway Com.
Załączniki

Pobierz wszystkie

Międzynami kobietami_Rossmann_KV.png

grafika | 1,34 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Zmiana na stanowisku CEO Dentsu Aegis Network

Po 9 latach kierowania Dentsu Aegis Network, Jerry Buhlmann ogłosił rezygnację ze stanowiska CEO Grupy Dentsu Aegis Network. Tymczasowo, do końca roku, jego rolę przejmuje Tim Andree - Wiceprezes Zarządu Dentsu Aegis Network. Andree połączy swoje dotychczasowe obowiązki
ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce multichannelową reklamę na żywo

Już 6 października ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. Za innowacyjny projekt reklamowy odpowiadają Isobar Polska oraz Propeller Film (Dentsu Aegis Network Polska). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy PHD Rocket. Spot telewizyjny nowej ŠKODY FABIA zostanie jednocześnie zrealizowany i wyemitowany na żywo na antenie TVN, w kanałach social media, na czołowych portalach internetowych, w punktach sprzedaży, kinie oraz na kanałach influencerów. Emisję reklamy w internecie zwieńczy koncert Bovskiej promujący nową płytę wokalistki, „Kęsy”.
ŠKODA will present the first in Poland, a multi-channel live advertisement

On 6th October ŠKODA will presentthe first live advertisement in Poland, broadcasted by several media at the same time. Isobar Poland and Propeller Film (Dentsu Aegis Network Poland) are responsible for the innovative advertising project. The PHD media house took care of the purchase and media planning. The TV spot of the new ŠKODA FABIA will be simultaneously produced and broadcast live on TVN, social media channels, Internet portals, points of sale, cinema and on influencer channels. The emission of the advertisement on the Internet was crowned by Bovska's concert promoting the vocalist's new album, "Kęsy".
How to let people hear who live in silence? New technologies for the service of the deaf

Mastercard in cooperation with Dentsu Aegis Network Poland and Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy Foundation used innovative sound transmission technologies during this year's Pol'and'Rock Festival. Thanks to them, those who could not hear for the first time could experience a live concert like never before.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.