Rossmann z nową platformą komunikacji

Rossmann z nową platformą komunikacji

Opublikowany

Sieć drogerii Rossmann rozpoczęła komunikację opartą o platformę „Między nami kobietami”. Za strategię i kreację odpowiada agencja Isobar Polska, a za produkcję spotów Papaya Films.

Na skierowaną do kobiet kampanię składają się spoty emitowane w TV i internecie, spoty radiowe oraz materiały POS, a także działania prowadzone w online i social media. Nowa platforma komunikacji kierowana jest do kobiet zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat pielęgnacji urody. Co miesiąc w TV i internecie będą pojawiać się spoty dotyczące oferty drogeryjnej Rossmanna.

W spotach występują aktorki znane z filmów, seriali telewizyjnych i spektakli teatralnych - Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Magdalena Stużyńska oraz Anita Sokołowska. Bohaterkami spotów są przyjaciółki, które podczas babskich spotkań dzielą się wiedzą na temat urody i jej pielęgnacji. W ramach kampanii będą emitowane również spoty produktowe, a także komunikujące ofertę programu lojalnościowego "Klub Rossmann".
Pierwszy flight kampanii ruszył w maju. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska. Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Papaya Films. Reżyserem spotów jest Bartosz Dombrowski. Media zaplanował Blueway Com.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Załączniki

Pobierz wszystkie

Międzynami kobietami_Rossmann_KV.png

grafika | 1,34 MB

Pobierz
Powiązane artykuły
Kampania marki adidas ze srebrem w Innovation 2018

temu

W tegorocznej edycji konkursu Innovation kampania realizowana dla marki adidas przez zespoły Dentsu Aegis Network zdobyła srebro w kategorii Innowacyjne Doświadczenie/Event. Za koncepcję oraz realizację aktywacji odpowiadają spółki z grupy: Posterscope, Carat Polska i Isobar Poland Group.
Isobar i Salesforce tworzą profesjonalne centrum zarządzania biznesem klientów

temu

Codziennie działy marketingu pozyskują, przetwarzają i wysyłają miliony spersonalizowanych informacji, by pozyskać, utrzymać i zwiększyć wartość klienta.  Jak wysyłać tysiące różnych komunikatów i osiągnąć jeden spójny obraz wiarygodnej marki? 
Anna Penkowska kieruje działem Business Development w iProspect

temu

Anna Penkowska objęła stanowisko Business Development Directora w iProspect, agencji należącej do grupy komunikacyjnej Dentsu Aegis Network.
Škoda Polska rozstrzygnęła przetarg: Isobar Poland Group będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową

temu

Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.  O wyniku przetargu zadecydowało przygotowanie najlepszej oferty z wyróżniającą się koncepcją, niekonwencjonalną strategią i jej dostosowanie do wyzwań stojących przed marką.  

Joanna Biernacka awansuje na stanowisko creative directora w Isobar Polska

Joanna Biernacka, która od października 2016 roku pełniła funkcję deputy creative directora, objęła stanowisko creative directora agencji. Na stanowisko studio directora awansował Mariusz Drzewiecki.